پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

تبلیغ لندینگ پیج با پیامک

تبلیغ لندینگ پیج با ارسال پیامک

اگر در نظر دارید یک کمپین بازاریابی پیامکی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید، یکی از مهمترین مواردی که لازم است در متن پیامک کسب و کار خود داشته باشید، لینک صفحه فرود ( لندینگ پیج) است. لندینگ پیج در واقع همان صفحه ای است که لینک کوتاه سازی شده آن را در متن پیامک برای مشتریان ارسال می کنید تا با کلیک به روی آن، وارد صفحه ی مشخصی از سایت شما شوند. اما شاید این سوال ایجاد شود که چرا توجه به این صفحات ضروری است؟ چگونه باید برای افزایش فروش محصولات لندینگ پیج کسب و کار خود را تبلیغ کرد!؟ در این مقاله به اهمیت تبلیغ لندینگ پیج با پیامک و ویژگی های صفحه فرود می پردازیم. در ادامه به شما می گوییم که چرا باید برای این نوع بازاریابی سرمایه گذاری کنید.

ارسال پیامک صفحات لندینگ

صفحه فرود اولین برخورد مخاطب با کسب و کار شما است. از زمانی که مشتریان به روی لینک موجود در پیامک شما کلیک می کنند تا زمانی که از طریق صفحه فرود، وارد دیگر صفحات شوند، شما زمان محدودی دارید که اطلاعات مورد نیاز مشتری را در اختیارشان بگذارید و توجه آن ها را به خدمات محصولات خود جلب کنید. به همین علت توجه به صفحه ای که لینک آن را برای مشتریان ارسال می کنید بسیار مهم است.

مهم ترین هدف قرار دادن صفحات لندینگ در پیامک، افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری و در ادامه، رشد جامعه مشتریان کسب و کارها است.

صفحات لندینگ معمولا مستقل از سایر قسمت های سایت شما هستند. در واقع به هیچ کدام از قسمت های صفحه اصلی سایت شما لینک نمی شوند. برای هدایت کاربران به صفحات دیگر و ترغیب آن ها به دریافت خدمات و محصولات در این دسته از صفحات باید یکی از روش های زیر را پیش بگیرید:

  • ارائه لینک ثبت نام در سایت
  • ارائه لینک فراخوان عمل (Call To Action)

برای صفحه فرود تنها یک فراخوان عمل داشته باشید!

بر اساس آمار، قرار دادن یک فراخوان در صفحات لندینگ، نرخ تبدیل بالاتری دارد. (میانگین ۵/۱۳ درصد). این میزان ۲% بیشتر از صفحات فرودی است که بیش از دو تا سه لینک فراخوان دارند.

ارسال لینک صفحات لندینگ در متن پیامک چه مزایای دارد؟

در این بخش به مزایای تبلیغ لندینگ پیج با پیامک می پردازیم:

تبلیغ محصولات جدید

با قرار دادن عکس های جذاب و معرفی محصولات جدید خود در قالب صفحات لندینگ و ارسال آن به وسیله پیامک، می توانید وجود محصولات جدید را به مشتریان اطلاع دهید و آن ها را ترغیب به دریافت خدمات و محصولات کنید.

با ارسال لینک صفحه فرود، مشتریان می توانند روی جدیدترین محصولات شما کلیک کنند و مواردی را که ممکن است از آن اطلاعی نداشته باشند را مشاهده کنند.

ارسال پیشنهادات شخصی

همه عاشق دریافت هدیه هستند! اگر تاریخ تولد مشتریان خود را دارید، می توانید در روز تولد آن ها کوپن و کد تخفیف تبلیغاتی ارسال کنید و لینک صفحه خرید خود را در انتهای متن پیامک قرار دهید.

هدایت مشتریان به صفحات دلخواه

اگر تصمیم دارید مشتریان خود را از تخفیفات و فروش های آخر فصل یا حتی موجود شدن کالاها آگاه کنید، می توانید صفحه لندینگی را، انتخاب و مشتریان خود را به آن هدایت کنید. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از صفحات فرود به جای هدایت به صفحه اصلی این است که آنچه تمایل دارید را در دسترس مشتریان قرار دهید و از دادن اطلاعات اضافی که سبب سر درگمی می شود پرهیز کنید.

توجه مشتریان را به فروش با « زمان محدود» جلب کنید! ایجاد احساس فوریت، یکی از مهم ترین مواردی است که باید در متن پیام کوتاه شما و همچنین صفحه لندینگ شما وجود داشته باشد. اگر مشتریان بخواهند محصولات شما را با تخفیف خریداری کنند باید برای آن محدوده زمانی در نظر بگیرید.

ارسال نظرسنجی و فرم

صفحات فرود ابزاری عالی برای انجام نظرسنجی و پر کردن سایر فرم هایی است که تمایل دارید مشتریان شما آن را تکمیل کنند. زمانی که برای کمپین های پیامکی خود صفحات منحصر به فردی ایجاد می کنید، تجربه شخصی را برای مشتریان خود ایجاد می کنید.

فرض کنید تصمیم دارید که با ارسال پیامک از مشتریان بخواهید خرید اخیر خود را بررسی کنند. برای این کار ابتدا باید یک لندینگ پیج طراحی کنید که با پاسخ مشتریان به سوالات، مرحله به مرحله جلو می رود و در انتها اطلاعات مشتریان را ذخیره می کند.

با این روش می توانید نشان دهید که چقدر نظرات آن ها برای شما اهمیت دارد  و تجربه کاربری مناسبی را برای آن ها ایجاد کنید.

جمع آوری اطلاعات مشتریان

مهمترین مزیت تبلیغ لندینگ پیج با پیامک جمع آوری اطلاعات است. از دیگر ویژگی های ارسال لینک های شخصی سازی شده به تلفن همراه مشتری می توان به، امکان گزارش گیری از نرخ تعامل، نرخ کلیک و غیره اشاره کرد.

با دریافت گزارش به راحتی می توانید مشکلات کمپین پیامکی خود را ارزیابی و آن را بهینه کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های پنل اس ام اس مدیانا، امکان ارسال لینک شخصی سازی شده است که مشاهده تعداد کلیک و افراد را برای شما فراهم می کند.

کمپین پیامکی خود را با  پنل اس ام اس مدیانا راه اندازی کنید!

تبلیغ لندینگ پیج با پیامک یک کمپین بازاریابی موبایلی موفق است. با استفاده از آن به راحتی می توانید مشتریان جدیدی را بیابید. نرخ بازدید از صفحات سایت خود را افزایش و در نهایت فروش کسب و کار خود را بیشتر کنید. امکان دریافت گزارش از بازخورد ارسال پیامک و گشودن لینک ها به شما کمک می کند تا اقدام حرفه ای تری داشته باشید.

برای نحوه ی اجرای کمپین های پیامکی، بخش اس ام اس مارکتینگ را مطالعه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با مشاورین مدیانا در تماس باشید.

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .