پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

آشنایی با نحوه دریافت اس ام اس آنلاین

23-sh-آشنایی-با-نحوه-دریافت-اس-ام-اس-آنلاین

با رشد فناوری بسیاری از کسب و کارهای آنلاین و اپلیکیشن‌ها برای تایید هویت افراد از آن‌ها می‌خواهند تا شماره تلفن همراه خود را برای ورود به سیستم ثبت کنند تا با ارسال اس ام اس آنلاین هویت آن‌ها تایید شود. دریافت اس ام اس آنلاین یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای احراز هویت افراد بدون نیاز به دریافت اسناد هویتی است.

از طرفی دیگر استفاده از پنل پیامکی برای اس ام اس مارکتینگ نیز کاربرد دارد. کسب و کارها برای اینکه امکان ارسال و دریافت اس ام اس آنلاین را داشته باشند باید به تهیه یک وب سرویس پیامکی بپردازند.

دریافت اس ام اس آنلاین از طریق وب سرویس‌ها

همانطور که اشاره کردیم، کسب و کارها برای ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات مناسب به آن‌ها نیاز دارند تا از سرویس‌های تحت وب برای ارسال پیامک استفاده کنند. وب سرویس ارسال پیامک یک پلتفرم واسط است که با اتصال سایت یا اپلیکیشن به API مرتبط،  امکان ارسال و دریافت پیامک را برای کسب و کارها فراهم می‌آورد.

از این سرویس برای دریافت اس ام اس آنلاین تایید هویت و نوتیفیکیشن (پیام‌های اطلاع‌رسانی) به مشتریان استفاده می‌شود. وب سرویس ارسال پیامک به عنوان یک واسط بین مشتریان و صاحبان کسب و کارها محسوب می‌شود و به تسریع ارتباطات و افزایش رضایت مشتری کمک می‌کند.

امکانات وب سرویس پیامکی برای دریافت اس ام اس آنلاین

برای اینکه یک کسب و کار نیازهای خود را از وب سرویس تهیه کند، بهتر است از خدمات سرویس‌دهندگانی استفاده کند که انواع امکانات را مدنظر قرار داده‌اند. در مدیانا امکانات زیر برای پنل ارسال و دریافت اس ام اس آنلاین در نظر گرفته شده است.

  • وب سرویس ارسال: امکان ارسال پیامک برای کاربران به تفکیک شماره تلفن و وضعیت کاربری آن‌ها؛
  • وب سرویس دریافت: امکان دریافت پیام کوتاه آنلاین از سمت مشتریان در وب سرویس؛
  • اعتبارسنجی: فراهم شدن امکان اعتبارسنجی کاربران با استفاده از کد یا رمز یک‌بار مصرف؛
  • زمان‌بندی: امکان مدیریت و زمان‌بندی برای ارسال پیامک‌ها؛
  • ارسال پیامک مربوط به تیکت: پشتیبانی بهتر از مشتریان با استفاده از ارسال و دریافت اس ام اس آنلاین؛
  • ارسال انبوه پیامک: امکان ارسال پیامک انبوه به لیستی از شماره‌ها در دفترچه تلفن.

چگونگی اتصال وب سرویس به سایت یا اپلیکیشن

یکی از دغدغه‌های مدیران کسب و کارهای آنلاین این است که چگونه وب سرویس ارسال و دریافت پیامک را به وب‌سایت یا اپلیکیشن خود متصل کنند. ارسال و دریافت SMS آنلاین به شکل منظم و بدون هیچگونه اختلالی بر روی افزایش رضایت مشتری و بهبود تجربه کاربری آنان تاثیر مستقیم خواهد داشت.
با تهیه افزونه پیامکی که با CMS وب‌سایت یا نسخه اپلیکیشن هم‌خوانی داشته باشد، دیگر نیازی به طراحی یا کدنویسی اختصاصی وجود ندارد. مدیانا با طراحی انواع افزونه برای پرستاشاپ، ووکامرس، گرویتی‌فرم، اپن کارت، جوملا، دروپال و.. باعث آسودگی خاطر کسب و کارها از دریافت اس ام اس آنلاین شده است.

خرید پنل ارسال و دریافت اس ام اس آنلاین

با افزایش هزینه‌های تبلیغات سنتی نظیر تراکت و تهیه کاتالوگ، کسب و کارهای بسیاری به سراغ تبلیغات هدفمندتر رفته‌اند. استفاده از شیوه‌های مختلف تبلیغات دیجیتال به کسب و کارها کمک کرده است تا با هزینۀ کمتر، اثربخشی بیشتری را تجربه کنند.

اس ام اس مارکتینگ یکی از شیوه‌های موثر در جذب هدفمند مشتریان به سوی محصولات یا خدمات است. با تهیۀ یک پنل اس ام اس از مدیانا، اطلاع‌رسانی لازم درباره خدمات کسب و کارتان را به مشتریان انجام دهید. نرخ تبدیل مناسب پیامک‌های تبلیغاتی در ایران موجب شده است تا کسب و کارهای بسیاری از این شیوه تبلیغاتی ارزان قیمت استفاده کنند.

مزایای پنل اس ام اس مدیانا

ارسال و دریافت اس ام اس آنلاین به بهبود ارتباط با مشتریان در کسب و کارها کمک می‌کند. با سفارش و خرید پنل اس ام اس مدیانا از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

  • ارسال پیامک انبوه: از طریق پنل اس ام اس امکان ارسال پیامک انبوه از طریق فایل اکسل یا لیست شماره تلفن موجود در وب‌سایت وجود دارد؛
  • دریافت اس ام اس آنلاین: از ویژگی‌های پنل پیامکی مدیانا دریافت پیامک آنلاین است. با استفاده از این ویژگی، امکان تعامل دوطرفه با مشتریان فراهم می‌شود؛
  • خط اختصاصی رایگان: داشتن یک شماره خط اختصاصی موجب می‌شود تا احتمال مشاهده بهتر پیامک‌های کسب و کار برای مشتریان فراهم شود؛
  • جذب هدفمند مشتری: امکان ارسال پیامک براساس منطقه، سن، جنسیت، شغل و.. موجب می‌شود تا نرخ تبدیل بهتری از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به‌دست آید؛
  • تعامل با مشتری: ارسال و دریافت اس ام اس آنلاین برای مناسبت‌های مختلف مانند تولد مشتریان، ارسال کد هدیه، اطلاع‌رسانی، نوبت‌دهی، نظرسنجی و.. موجب بهبود تعاملات کسب و کار با مشتریان خواهد شد؛
  • پشتیبانی 24 ساعته: در سامانه ارسال و دریافت اس ام اس آنلاین مدیانا پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌شود. به‌طوری که در هر ساعت از شبانه روز پشتیبانی سامانه آماده کمک به حل مشکلات مشتری خواهد بود.

سخن پایانی (رشد سریع کسب و کار با یکپارچه‌سازی ارتباطات با مشتریان)

سرعت پاسخ‌گویی به مشتریان بر روی کیفیت ارائه خدمات به آنان تأثیرگذار خواهد بود. کسب و کارهای پیش‌رو سعی می‌کنند با انتخاب سامانه‌های ارتباطی تعاملات خود را با مشتریان بهبود دهند. با تهیۀ وب سرویس ارسال و دریافت اس ام اس آنلاین مدیانا امکان مدیریت سریع و با کیفیت نیازهای مشتریان کسب و کارتان را خواهید داشت.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .