در جشنواره تابستانی پنل‌های پيامڪی، همراه مدیانا باشید.
مهلت استفاده تا 31 شهریور 

اگر رشد کسب و کارتان پایین است این نکات پیامکی را اجرا کنید!

تا بحال پیش امده که یک هفته، یک ماه یا یک فصل، خبری از رشد مشتری و رونق کسب و کارتان نباشد؟ ادامه دار شدن این موضوع می تواند مشکلات مالی جدی را برای شما به همراه داشته باشد. در این مقاله از مدیانا به اقداماتی که می توانید برای احیای روابطتان با مشتریان بالقوه انجام دهید پرداختیم. اگر رشد کسب و کارتان پایین است یا دوست دارید تغییر بزرگی را برای زندگی کاری خود رقم بزنید با ما در این مقاله همراه باشید. 

بیاید نگاهی به 6 روشی که با استفاده از پیامک در آن می توانید تکانی به تجارت خود بدهید بیندازیم. پیش از ان از کجا می توان فهمید که رشد کسب و کار شما پایین تر از حد معمول است؟ 

علائمی که نشان می دهد رشد کسب و کار شما پایین است!

قبل از اینکه در مورد وضعیت موجود کسب و کار خود دچار استرس شوید، یک قدم به عقب بردارید و گذشته را مرور کنید. آیا از چند سال گذشته تا چند هفته پیش با این موضوعات مواجه شده اید؟ 

  • آیا ترافیک یا حضور مشتریان به کسب و کار یا سایت شما کم شده است؟ 
  • آیا فروش و درآمد شما روز به روز کمتر می شود؟ 
  • نقدیندگی در کسب و کار شما پایین است یا وجود ندارد؟

نوسانات را با کندی اشتباه نگیرید!

با توجه به شرایط جامعه یا مناسبت ها، معمولا نوساناتی در درآمد کسب و کارها و میزان حضور مشتری در سایت یا محیط کار شما به وجود می آید. این نوسانات درآمد و ترافیک، کاملا طبیعی هستند تا زمانی که از هفته ها تبدیل به ماه ها و از ماه ها تبدیل به سال ها نشوند… اگربا این علائم در چند هفته تا چند ماه اخیر مواجه شدید و این وضعیت در کسب و کار شما پایدار شده است، وقت آن رسیده تا اقداماتی را انجام دهید. 

6 ایده ارسال پیامک برای رشد کسب و کارها

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه یکی از راحت ترین روش هایی است که به شما کمک می کند تا کسب و کار راکد خود را با صرف هزینه کم، به حالت معمول بازگردانید. 

یکی از مهم ترین ویژگی های پیامک انبوه، هدفمندی در ارسال پیامک است. شما می توانید با ارسال پیامک انبوه مخاطبین خود را با دسته بندی های متفاوت از جمله رده ی سنی، جنسیت، منطقه و…. مورد هدف قرار دهید. 

تخفیفات خارج از فصل و غیر منتظره 

اگر می‌خواهید مشتریانتان را به وب‌سایت یا فروشگاه خود بازگردانید، باید دلیلی برای آن پیدا کنید. 

ارسال پیامک تخفیفات غیر منتظره و خارج از فصل یک راهکار فوق العاده برای بازگرداندن مشتریان ( ریتنشن مارکتینگ) به کسب و کار شما است. 

تخفیفات یک روزه و محدود باعث ایجاد احساس فوریت در مشتریان می شود و آن ها را تشویق تکمیل بسته خرید و خرید محصولات شما می کند. 

ارائه تخفیف در روز و زمان های کسادی بازار

در روزهای راکد و بدون نقدینگی، با ارائه تخفیف و پیش فروش محصولات خود با قیمت پایین تر، مشتریان بیشتری را جذب کسب و کار خود کنید. اگر مدل کسب و کار شما متکی به اشتراک است به مشتریان خود تخفیفاتی را ارائه دهید تا پیش از تمام شدن اشتراک، مجدد آن را تمدید کنند این یک تیر و دو نشان است: 1- از طرفی مشتریان وفادارتری را برای کسب و کار خود به وجود می آورید 2- از طرفی دیگر نقدینگی را در کسب و کار خود به جریان می اندازید. 

از پیامک می توانید برای اطلاع رسانی جدیدترین محصولات و خدمات به مشتریان استفاده کنید. 

نظر مشتریان شما چیست؟ 

80% از افراد در حین انتخاب به بررسی نظرات مشتریان درمورد محصولات می پردازند یا توسط بازاریابی دهان به دهان جذب کسب و کارها می شوند. از مشتریان خود بخواهید نظرات خود را درباره محصولات شما ثبت کنند یا با ارسال پیامک نظرسنجی، از کیفیت خدمات و محصولات خود اطلاع پیدا کنید. 

شما همچنین می توانید برای برقراری ارتباط نزدیک تر با مشتریان با آن ها تماس تلفنی برقرار کنید. برای کاهش هزینه تماس با مشتریان خود می توانید از تلفن ابری استفاده کنید. تلفن ابری یک راهکار نوین برای برقراری تماس تلفنی با مشتریان است که شما را از حضور در محیط کار بی نیاز می کند و نسبت به تلفن ثابت هزینه پایین تری دارد.

افزایش فروش با قابلیت ویژه مدیانا

اگر شماره مشتریان خود را دارید، به این معنی است که آنها قبلاً به آنچه شما ارائه داده اید علاقه مند بودند. با این دید می توانید بر فروش کسب و کارتان و وفادارسازی به موقع مشتریان تاثیر بگذارید. 

با داده هایی که از کسب و کار خود دارید می توانید با هدفمندی بیشتری مشتریان خود را به کسب و کار خود باز گردانید.

یکی از مهم ترین ویژگی های پنل اس ام اس مدیانا که این سامانه را از سایر رقبای خود متمایز کرده است گزارش کلیک ( tarcker ) است با استفاده از این قابلیت شما می توانید مخاطبانی که به روی کمپین های پیامکی شما کلیک کرده اند و مشتریان بالقوه کسب و کار شما هستند را مورد خطاب قرار دهید و بر اساس آن پیامک ها و پیشنهادات شخصی سازی ارسال کنید. 

از راهنمایی مشتریان غافل نشوید!

بهترین استراتژی برای فروش محصولات در برخی مواقع تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی نیست! آشنایی مشتریان با محصولات و راهنمایی آن ها می تواند به صورت غیر مستقیم منجر به فروش شود. 

شما می توانید با ارسال پیامک در قالب های زیر به صورت مستقیم در وفادارسازی مشتریان و به صورت غیر مستقیم بر فروش تاثیر بگذارید:

  • ارائه دستورالعمل ها 
  • راه های استفاده بهتر از محصولات 
  • بلاگ آموزشی 

این نوع پیامک ها شما را در ذهن ها نگه می‌دارد و نشان می‌دهند که به مشتریان خود اهمیت می‌دهید.

با مدیانا رشد کسب و کار خود را تضمین کنید 

85 درصد از کاربران تلفن های هوشمند، پیامک را به ایمیل یا تماس های تلفنی ترجیح می دهند. پیامک انتخاب کم هزینه ای برای برقراری ارتباط با مشتریان است. بسیاری از کسب‌وکارها امروزه برای تایید سفارش ها، پیگیری خرید و… از پیامک استفاده می کنند اما ایده ای ندارند که چگونه می توان به واسطه پیامک به کسب و کار خود سرعت بخشید. در این مقاله به روش هایی از بازاریابی پیامکی که به کسب و کار شما کمک می کند پرداختیم. اگر هنوز برای کسب و کار خود پنل پیامکی تهیه نکردید می توانید پنل پیامک خود را به صورت رایگان از سامانه پیامکی مدیانا دریافت و اقدام به ارسال پیامک و حفظ ارتباط با مشتریان خود کنید. 

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .