پلتفرم جامع ارسال پیامک، پیام صوتی و تلفن ابری مدیانا

افزونه RafflePress وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

https://mediana.ir/video-marketing/

با افزونه RafflePress شما می‌توانید با طراحی یک مسابقه یا هدیه برای افزایش ترافیک سایت، مشترکین لیست ایمیل و حتی تعامل در شبکه‌های اجتماعی خود اقدامات موثری انجام دهید. در ادامه به بررسی این افزونه می‌پردازیم.

افزونه RafflePress چیست؟

15-aban-dakheli-افزونه-RafflePress-وردپرس-چیست-و-چه-کاربردی-دارد؟

افزونه RafflePress یک افزونه فریمیوم وردپرس است که با رابط بصری (Drag and drop) کشیدن و رها‌کردن و قالب‌های آماده ایجاد هدایا را آسان می‌کند.

این افزونعه با ابزار بازاریابی ویروسی، تبدیل بازدیدکنندگان به سفیران برند، به افزایش فهرست ایمیل، ترافیک سایت و دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند.

این افزونه در دو نسخه موجود است:

  • یک نسخه رایگان RafflePress Lite که از داشبورد وردپرس شما فعال می‌شود یا از دایرکتوری رسمی دانلود می‌شود. در زمان نگارش، بیش از 10.000 نصب فعال داشت که میانگین امتیاز کلی آن (3.7 از 5) بود.
  • یک نسخه پریمیوم‌، با 4 طرح از 39.20 دلار تا 359.20 دلار.

افزونه RafflePress چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای متمایز شدن از رقبا، افزونهRafflePress  به ویژه بر تجربه کاربری تاکید زیادی دارد و گزینه‌های ساده و موثری را ارائه می‌دهد که مخصوصاً برای مبتدیان مناسب است.

برای استفاده از آن نیازی به دانستن نحوه کدنویسی یا داشتن دانش فنی ندارید. به عنوان مثال از موارد زیر سود خواهید برد:

  • رابط کشیدن و رها کردن (Drag and drop)، که به شما امکان می‌دهد عناصر دلخواه خود را به سرعت اضافه کنید (مانند دکمه ها، تصاویر و غیره)
  • قالب‌های هدایایی آماده
  • ادغام با خدمات عمده بازاریابی ایمیلی
  • ادغام با شبکه‌های اجتماعی اصلی(فیس‌بوک، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر) برای کمک به توسعه تعداد مشترکین خود.
  • صفحه نمایش پاسخگو مسابقات ایجاد شده که در هر صفحه‌ای که بازدیدکنندگان شما استفاده می‌کنند (رایانه، تبلت و موبایل) قابل خواندن خواهند بود.
  • گزینه های اشتراک‌گذاری ویروسی برای مسابقه شما بر‌اساس اصل دهان‌به‌دهان. به عنوان مثال، می‌توانید از یک شرکت‌کننده بخواهید مسابقه شما را در شبکه‌های اجتماعی با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد تا به بیشترین تعداد ممکن دسترسی پیدا کند.
  • آماری برای سنجش موفقیت و تأثیر مسابقات خودبا اتصال به افزونه Google Analytics.
  • سیستم ضد هرزنامه با امکان فعال کردن ReCaptcha.

هنگامی که مسابقه شما ایجاد شد، بازدیدکنندگان سایت شما که مایل به شرکت هستند باید آدرس ایمیل خود را وارد کنند یا از طریق حساب فیس بوک خود وارد شوند.

سپس، می‌توانید با ترغیب آن‌ها به انجام اقدامات اضافی، مانند:

  • دنبال‌کردن شما در یکی از شبکه‌های اجتماعی(فیس بوک، توییتر، اینستاگرام‌)
  • بازدید از صفحهوب انتخابی شما
  • تماشای یک ویدیوی YouTube یا توییت کردن یک پیام
  • پاسخ دادن به یک سوال
  • به اشتراک‌گذاری مسابقه خود در شبکه‌های اجتماعی یا درخواست از یک دوست برای به اشتراک گذاشتن آن با انجمن خود و …

در نهایت، ایجاد یک مسابقه تنها بهانه‌ای است، به اصطلاح، برای توسعه جامعه شما در شبکه‌های اجتماعی، ترافیک سایت شما و به طور بالقوه، تبدیل‌های شما (عمل خاصی که می‌خواهید بازدیدکنندگان شما انجام دهند).

7 مرحله برای راه اندازی یک جایزه/مسابقه با افزونه RafflePress

برای مدیریت یک هدیه یا مسابقه با تعداد بازدید مناسب، 7 مرحله لازم است. البته ابتدا باید افزونهRafflePress  را نصب و فعال کرده باشید.

مرحله 1: انتخاب یک الگو برای هدیه خود

افزونه RafflePress 8 مورد از الگو‌ها را به شما ارائه می‌دهد که با اقدامات بازاریابی مختلفی که می‌خواهید تنظیم کنید سازگار شده است.

مرحله 2: تنظیم جزئیات هدیه افزونه  RafflePress

اکنون در تب Setup RafflePress هستید. این تب مرکز عصبی افزونه RafflePress است، جایی که شما قادر خواهید بود بیشتر تنظیمات را در محتوا و طراحی مسابقه خود که شامل موارد زیر است انجام دهید.

  • نام مسابقه‌ای را که قرار است تنظیم کنید
  • تاریخ شروع و پایان مسابقه خود را وارد کنید
  • تصویری را برای نشان دادن جایزه‌ و مسابقه

 مرحله 3: تعریف اقدامات

همانطور که از نام این قسمت پیداست، اقدامات همان چیزی است که شما می‌خواهید بازدیدکنندگان شما برای ورود به هدایا انجام دهند.

در مجموع، شما بیش از 20 اقدام برای انتخاب دارید، با اهداف مختلف: بازدید از یک صفحه فیس‌بوک، تماشای یک ویدیو در یوتیوب و …

مرحله 4: سفارشی‌کردن طراحی

مرحله 5: پیکربندی تنظیمات

آخرین مرحله قبل از اینکه بتوانید مسابقه خود را منتشر کنید، پیکربندی چندین تنظیمات ضروری است.

تب General در تنظیمات افزونه  RafflePressبرای مثال امکان نمایش/پنهان کردن تعداد کل آثار و برندگان مسابقه یا لینک RafflePress در انتهای مسابقه وجود دارد.

تب قوانین Giveawayبه شما این امکان را می‌دهد که قوانین مسابقه خود را مشخص کنید.

در سایر برگه‌های تنظیمات  RafflePress ، برخی از گزینه‌های دیگر موجود در تنظیمات مانند: تأیید ایمیل، ورودهای اجتماعی و… دارید.

مرحله 6: انتشار هدیه افزونه RafflePress برای بازدیدکنندگان خود

افزونه RafflePress  در این قسمت گزینه‌هایی ارائه می‌دهد تا هدایا و مسابقات شما بازدید بیشتری داشته باشد.

مرحله 7: قرعه‌کشی برندگان

می‌توانید هر زمان که بخواهید، یک قرعه کشی تصادفی برای انتخاب برنده انجام دهید، حتی اگر جایزه شما تمام نشده باشد.

جمع‌بندی

افزونه RafflePress افزونه‌ای برای افزایش ترافیک سایت از طریق ایجاد مسابقات و هدایا است. این افزونه برای رقابت با رقبای خود گزینه‌های ساه و موثری مانند قالب‌های هدایایی آماده، ادغام با خدمات عمده بازاریابی ایمیلی و ادغام با شبکه‌های اجتماعی اصلی و .. ارائه می‌دهد.

شما با ترکیب افزونه RafflePress یا سایر ابزار تبلیغاتی مثل  افزونه پیامکی، ارسال پیامک و  وب سرویس ارسال پیامک می‌توانید ترافیک سایت خود را به طرز خارق لعاده‌ای افزایش دهید.

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .