پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

فنون و تکنیک های وبلاگ نویسی حرفه ای- قسمت دوم

فنون-و-تکنیک-های-وبلاگ-نویسی-حرفه-ای---قسمت-دوم

در بلاگ قبلی به اهمیت وبلاگ نویسی و وتعریف بلاگ پست پرداختیم. همچنین از 15 تکنیک حرفه ای بلاگ نویسی، به 6 مورد آن اشاره کردیم. اگر آن را نخوانده اید به شما پیشنهاد میکنیم که ابتدا اینجا کلیک کنید و 6 مورد مهم اول را مطالعه کرده و سپس به این بلاگ بازگردید. مطالعه کامل این 15 تکنیک میتواند کمک کند بلاگ پست هایی اصولی تولید کنید و در موتورهای جستجو بهتر دیده شوید.

7.از عناوین فرعی در پست بلاگ خود استفاده کنید

عنوان های فرعی یکی دیگر از عناصر SEO در صفحه است. عنوان های فرعی پست وبلاگ شما را به بخشهای مختلف سازماندهی و تقسیم می کنند تا به Google ( و خواننده شما ) آنچه را که پست را پوشش می دهد نشان دهد. عناوین فرعی باید با برچسب های H2 یا کوچکتر نوشته شوند .از عناوین فرعی برای تقسیم بخش های پست وبلاگ خود استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی را ادغام کرده باشید. همچنین متن های مهم پررنگ شده (bold) میتواند به خوانندگان کمک کند تا سریعاً کلیدهای اصلی پست را درک کنند.

8. متن وبلاگ را توسط محتواهای چند رسانه ای تقسیم بندی کنید

جلب توجه خواننده دشوار است و این امر میتواند به خوانندگان شما کمک کند پست را در یک نگاه درک کنند. تصاویر برجسته معمولاً در بالای یک پست وبلاگ قرار میگیرند و عنصر دیگری برای جلب توجه خوانندگان برای کسب اطلاعات بیشتر است. این تصویر باید منعکس کننده داستان باشد ، خوانندگان را فریب دهد یا آنها را تحریک کند. نیازی نیست که به طور مستقیم موضوع پست شما را نشان دهد، اما آنها باید ارتباط آزادانه ای با محتوای شما داشته باشند. بیشتر مردم از تصویر یک گل زیبا لذت می برند، اما ممکن است همیشه مربوط به محتوای شما نباشد.

برای کل متن بلاگ پست خود، از تصاویر ، فیلم ها ، فایل های صوتی و پست های شبکه های اجتماعی در هر کجا که ممکن است برای تقسیم بندی پست وبلاگ مناسب باشد، استفاده کنید.. HubSpot گاهی اوقات یک نسخه صوتی یا ویدیویی از پست وبلاگ خود را در بلاگ میگذارد. این روش انتخاب را برای خواننده تغییر میدهد و به آنها کمک می کند مطالب را به روشی دیگر هضم کنند. تغییر قالب پست وبلاگ شما ضمن اطمینان از اینکه چشم آنها به آنچه می خوانند و می بینند متمرکز است ، ارزش افزوده ای هم برای خواننده شما فراهم میکند. پست بلاگ بدون هیچ گونه تصویری استقبال کمتری دارد.

 

9.دکمه فراخوان عمل و تاثیر آن در جذب سرنخ را در بلاگ پست جدی بگیرید

همانطور که بازدیدکنندگان زیادی را احتمالا به وبلاگ خود جذب میکنید ، افزایش بازدید به معنای افزایش فرصت برای تولید سرنخ است. اگر واقعاً میخواهید تلاش های بازاریابی داخلی شما نتیجه بدهد ، پس بسیار مهم است که شما اکثر وبلاگهای خود را به صورت استراتژیک به پیشنهادهای مربوطه یا مرتبط ارجاع دهید. هدف باید جذب بازدیدکننده و تهیه محتوای پیرامون موضوعی که وی در تلاش است درباره آن بیشتر بیاموزد باشد. اطمینان حاصل کنید که CTA شما تجربه کاربر را ناخوشایند نمیکند. باز هم هدف این است که مفید باشید ، نه اذیت کننده. بعلاوه ، ممکن است بخواهید CTA را بعد از چند پاراگراف اول وارد کنید. سعی کنید CTA منفعل را از طریق انکر تکست ایجاد کنید. زیرا شما همیشه نمیتوانید روی بازدید کننده خود حساب کنید که کل پست شما را بخواند و تبدیل کند. در مورد آن فکر کنید آیا تک تک پست های وبلاگی را که روی آنها کلیک کرده اید میخوانید؟ با درج نکردن CTA در ابتدای کار ، ممکن است یک فرصت ارزشمند تبدیل را از دست بدهید.

HubSpot به طور مداوم آزمایش های CTA را انجام می دهد، از CTA های تصویری و متنی گرفته تا جایگذاری CTA ، آنها همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود نرخ کلیک هستند و دریافته اند CTA های نوشتاری نزدیک به بالای پست های وبلاگ بالاترین نرخ کلیک را دارند. چیزی که ممکن است بخواهید بخاطر داشته باشید و روی پستهای وبلاگ خود تست کنید.

پس در انتهای هر پست CTA قرار دهید.

این پیشنهاد باید مربوط به محتوای وبلاگی باشد که بازدید کننده ای به تازگی در حال خواندن مطالب است. بازدید کننده شما آنجا است تا از پست وبلاگ شما چیزی یاد بگیرد ، بنابراین پیشنهادی ارائه دهید که به آنها محتوای آموزشی بیشتری برای ادامه یادگیری بدهد.

10.مرتبط بودن آدرس صفحه با عنوان را در پست وبلاگ رعایت کنید

برای کمک به موتورهای جستجو در درک برقراری ارتباط ، باید صفحات دارای کلمه کلیدی طولانی خود را بهینه کنید، کاری که قبلاً در عنوان و متن پست انجام داده اید، همچنین آن را در URL، متن و توصیف متن نیز رعایت کنید. URL پست وبلاگ شما باید بازدیدکنندگان شما را از درک ساختار وب سایت و محتوایی که قصد مشاهده آن را دارند آسان کند. موتورهای جستجو از URL های صفحه وب پشتیبانی میکنند که درک مطالب موجود در صفحه را برای آنها و بازدیدکنندگان وب سایت آسان میکند.

11.از کوتاه بود ساختار آدرس صفحه URL مطمئن شوید

اگر مقاله خاصی وجود داشته باشد که میخواهید بخوانید ، مانند مثال تجسم داده ها. ساختار URL آن نشان میدهد که مقاله ای از بخش بازاریابی وبلاگ است و موضوع مربوط به آن است. لازم نیست URL دقیقاً با عنوان وبلاگ مطابقت داشته باشد. URL را کوتاه نگه دارید. به این ترتیب ، ساختار URL به عنوان یک سیستم طبقه بندی برای خوانندگان عمل میکند و به آنها اجازه می دهد تا نحوه دسترسی به صفحات جدید سایت را بشناسند. موتورهای جستجو از این موضوع استقبال میکنند .

12.در پست وبلاگ از تگ ALT تصاویر یا متن جایگزین حتما استفاده کنید

موتورهای جستجو فقط به دنبال تصاویر و زیبایی وبلاگ نیستند. بلکه آنها به دنبال تصاویر با متن جایگزین یا alt هستند. از آنجا که موتورهای جستجو نمیتوانند تصاویر را به همان روشی که انسان میبیند ببینند ، متن alt تصویر به آنها میگوید تصویر چیست، که در نهایت به آن تصاویر کمک میکند تا در بخش تصاویر نتایج موتور جستجو رتبه بندی شوند. هدف از توضیحات متای شما این است که به موتورهای جستجو و خوانندگان، اطلاعاتی در مورد محتوای پست وبلاگ شما بدهد. بنابراین حتماً از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید تا موتورهای جستجو و مخاطبان شما محتوای پست شما را درک کنند.

13.از تگ توضیحات (متا دسکریپشن) حتما استفاده کنید

حداکثر طول این توضیحات متا بیشتر از زمانی است که قبلاً وجود داشت، اکنون حدود 300 حرف است، که نشان میدهد میخواهد اطلاعات بیشتری به بینندگان درباره آنچه که هر نتیجه به آنها میدهد ارائه دهد. بنابراین علاوه بر اینکه خواننده پسند است (جذاب و مرتبط) ، توضیحات متای شما باید شامل کلمه کلیدی طولانی باشد که قصد بهینه سازی آن را دارید. لینک های داخلی و خارجی مرتبط را درون پست قرار دهید. در صورت لزوم به پست های وبلاگ مرتبط یا صفحات سایت خود لینک دهید. اگر در مورد آن موضوع در پست های دیگر وبلاگ خود اشاره کرده اید، بهترین روش لینک دادن به آن صفحه است همین جا است.

14.از المان های اشتراک گذاری پست ها در بلاگ استفاده کنید

از وجود گزینه های آسان و در دسترس اشتراک گذاری مطالب اطمینان حاصل کنید. ممکن است بازدید کننده ای یکی از پست های شما را مفید و ارزشمند بداند و قصد اشتراک گذاری آن را در شبکه های اجتماعی خود را داشته باشد و این میتواند یک فرصت برای آگاهی از برند و بازدید صفحه پست شما شود.

 

15.واکنش گرا بودن (ریسپانسیو) پست را فراموش نکنید

هنگام ساخت پست وبلاگ خود ، حتماً موبایل را در ذهن داشته باشید. اگر کسی به جای سیستم های خانگی پست وبلاگ شما را روی تلفن همراه خود بخواند ، چه تجربه ای خواهد داشت؟ این دستگاه های کوچکتر را در ذهن داشته باشید!

در آخر…

نوشتن و تولید مداوم و مکرر پست مهم ترین اصل یک وبلاگ موفق است. تعداد زیادی پست وبلاگ در وب وجود دارد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که کیفیت را به جای کمیت انتخاب کنید. همیشه خود را به یک برنامه وبلاگ نویسی متعهد کنید. به هر حال ، هر پست وبلاگ جدید فرصتی برای جذب بازدید کنندگان جدید و همچنین ادامه کار در حساب پس انداز محتوای کلی شما . هرچه بیشتر مطالب با کیفیت تولید کنید ، رشد وبلاگ خود را بیشتر خواهید دید و بر کسب و کار شما تأثیر خواهد گذاشت.

 

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .