پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

راهکار سرزمین هوشمند: پیش شماره پیامکی 50002 و 50005

راهکار-سرزمین-هوشمند-پیش-شماره-پیامکی

یکی دیگر از اپراتورهایی که در زمینه ارائه خطوط پیامک انبوه مشغول است اپراتور 50002 و 50005 با اسم شرکت راهکار سرزمین سبز است. در این مقاله قصد داریم که به بررسی ویژگی‌های این اپراتور بپردازیم.

بازاریابی پیامکی

کسب وکارها برای اینکه بتوانند شنیده شوند نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند. برای انجام بازاریابی روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش‌ها بازاریابی پیامکی است. این روش در بین بازاریابان محبوبیت زیادی دارد، چرا که تنها وسیله‌ای که به صورت مداوم با همه افراد است و امکان برقراری ارتباط را با او فراهم می‌کند، گوشی‌های تلفن همراه است. با ارسال یک پیام متنی شما به راحتی می‌توانید پیام مورد نظرتان را به مخاطب هدفتان برسانید.

موضوع این پیامک‌ها بنا به هدف و نیت شنا ممکن محتوای متفاوتی داشته باشد. موضعاتی از قبیل:

  • خوش‌آمدگویی
  • ارسال لینک وب‌سایت برای افزایش ترافیک
  • موجود شدن محصولی جدید
  • اطلاع‌رسانی از تخفیفات فصلی یا پایان سال
  • و …

آمار نشان می‌دهد نرخ بازکردن پیام‌های تبلیغاتی توسط مخاطبین‌= چیزی حدود 85 درصد است. به همین دلیل استفاده از این روش تبلیغاتی فراگیر شده است.

پنل پیامکی

برای اینکه بتوانید بازاریابی پیامکی انجام دهید نیاز دارید بتوانید پیام‌ها را به صورت انبوه برای مخاطبانتان ارسال کنید. گوشی‌های موبایلی که اکنون در دسترس ما است این قابلیت را ندارد که برای تعدا کثیری از افراد به صورت گروهی پیام ارسال کند. لذا برای انجام این کار نیاز به داشتن پنل اس‌ام‌اس است.

این پنل یک نرم‌افزار تحت وب است که با استفاده از آن می‌توانید متن و تکست پیام‌های خود را به مخاطبین‌تان ارسال کنید. علاوه بر اطلاعات تماس افرادی که خودتان برای ارسال پیام دارید، خود پنل نیز بانک شماره‌هایی دارد که می‌توانید از آن هم استفاده کنید. مدیانا یک از سامانه‌هایی است که امکان خرید پنل پیامکی از آن برای شما فراهم شده است.

راهکار سرزمین هوشمند پیش شماره پیامکی

آنچه که باید در مورد اپراتور 50002 و 50005 بدانید

اگر پنل پیامکی خود را تهیه کرده‌اید، مرحله بعدی این است که یکی از شرکت‌ها و سرشماره‌هایی را انتخاب کنید که ارسال پیامک انبوه به وسیله آن امکان‌پذیر باشد. سرشماره‌هایی که وجود دارد عبارتند از:

  • اپراتور 1000: شرکت رهیاب رایانه گستر
  • اپراتور 2000: آتیه داده پرداز
  • اپراتور 50001 و 50009: رهیاب پیام گستران
  • اپراتور 50002 و 50005 : راهکار سرزمین هوشمند

امکان دسترسی به این اپراتورها از طریق شرکتی است که از آن پنل پیامکی تهیه کرده‌اید. اکثر سامانه‌های ارائه دهنده پنل پیامکی تنها با یکی از این اپراتورها قرارداد دارند. دلیل این تک اپراتور بودن این است که حجم و ترافیک خود را روی یک اپراتور متمرکز کرده و در نهایت سود حاصل از درآمد آن بیشتر خواهد بود.

سامانه مدیانا تنها سامانه‌ای که تمام اپراتورهای معرفی شده در بالا را به شما ارائه خواهد کرد. مزیت این مولتی اپراتور بودن این است که در صورت بروز مشکل در یک اپراتور به راحتی امکان شیفت و تغییر اپراتور به اپراتور دیگر برای شما فراهم است. ما در مدیانا از سود زیاد خود چشم‌پوشی کرده‌ایم تا رضایت‌خاطر کاربران خود را هر چه بیشتر فراهم کنیم.

مطلب پیشنهادی: لیست اپراتورهای پیامکی

اپراتور 50002 و 50005 : راهکار سرزمین هوشمند

50002

شرکت راهکار سرزمین هوشمند در سال 1384 راه‌اندازی شد. خدمات این شرکت در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات است که یکی از خدمات آن ارائه سرشماره‌ 50002 و 50005 برای ارسال پیامک انبوه است.

تفاوت سرشماره 50002 و 50005 با باقی سرشماره‌ها

در حقیقت خدماتی که از سوی اپراتورها ارائه می‌شود جز در مسائل جزئی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. از تفاوت‌های اصلی اپراتور 50002 و 50005 با باقی سرشماره‌ها در موارد زیر است:

  • تعرفه و قیمت به نسبت پایین این اپراتور
  • سرعت ارسال پیامک‌ها
  • امکان ارسال پیامک‌ها به خطوط ایرانسل به صورت منطقه‌ای
  • عدم دریافت هزینه تمدید سالیانه
  • گزارش‌دهی از وضعیت پیامک‌های ارسال شده
  • امکان ارسال پیامک به تفکیک جنسیت

از معایب این سرشماره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ریزش بالای پیامک‌های ارسالی و دقت کم
  • بانک اطلاعاتی ضعیف از خطوط همراه اول
  • عدم گزارش‌دهی وضعیت پیام‌های ارسالی به خطوط همراه اول

سخن پایانی

در این مقاله با ضرورت استفاده از تبلیغات پیامکی آشنا شدیم. ابزارهای ارسال پیامک انبوه که پنل پیامکی و اپراتورهای ارسال پیامک انبوه هستند را برای شما شرح دادیم و در نهایت به بررسی ویژگی‌های اپراتور 50002 و 50005 پرداختیم.

در اینجا لازم به یادآوری است که اپراتورها جز در موارد محدود تفاوت خاصی با هم ندارند، تنها مسئله‌ای که برای دریافت خدمات باید به آن توجه کنید سامانه‌ای است که از آن پنل پیامکی دریافت می‌کنید. مدیانا از شرکت‌هایی است که در این زمینه خدمات مناسب و کاربر پسندی را به شما ارائه می‌کند.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .