پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

اپراتور 50001 (رهیاب پیام گستران)

اپراتور-50001

امروزه هر فردی که دارای یک بیزینس و کسب و کار است به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان و مخاطبین هدف خود است. از آنجایی که تلفن‌های همراه تنها وسیله‌ای هستند که امکان برقراری ارتباط با مخاطبین را در هر جایی فراهم می‌کنند یکی از محبوب‌ترین راه‌ها در میان بازاریابی موبایلی، بازاریابی پیامکی است. برای ارسال پیامک‌ نیازمند خطوطی هستید که در این مقاله به یکی از آن ها می پردازیم. اپراتور 50001 (رهیاب پیام گستران) یکی از پیش‌شماره‌هایی است که با استفاده از آن امکان ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه برای شما فراهم شده است. در این مقاله قصد داریم به این موضوعات بپردازیم:

  • چرا استفاده از بازاریابی پیامکی موثر است؟
  • چرا باید از اپراتور 50001 (رهیاب پیام گستران) استفاده کنیم؟
  • نحوه خرید و استفاده از پیش‌شماره 50001 چگونه است؟
  • مزایا و معایب اپراتور 50001

چرا استفاده از بازاریابی پیامکی موثر است؟

پیامک به چند دلیل یکی از مفیدترین کانال‌های بازاریابی است که در اختیار شماست:

فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند

با توجه به اینکه به طور میانگین 70 درصد از بزرگسالان در دنیا در سال 2022 تلفن هوشمند داشته‌اند، پیامک یک راه عالی برای دسترسی مستقیم به مشتریان است. با قرار دادن یک لینک در متن پیامک خود، می‌توانید نرخ تعامل با تجارت‌تان را به صورت آنلاین افزایش دهید.

بازاریابی ایمیلی

اگرچه بازاریابی ایمیلی و پیامکی شباهت‌های زیادی در اجرای استراتژی خود دارند، اما بهترین عملکرد را در کنار هم می‌توانند داشته باشند. می‌توانید از پیامک برای ارسال پیام‌های فوری استفاده کنید، در حالی که ایمیل حاوی محتوای طولانی‌تری مانند یک خبرنامه با منابع مفید است.

نرخ تعامل بالا

نرخ تعامل اس‌ام‌اس در مقایسه با ایمیل نجومی است ، به طوری که 90 درصد از پیامک‌ها در عرض 3 دقیقه پس از دریافت آنها خوانده می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود پیامک در ارائه اطلاعات حیاتی با نرخ موفقیت بالا بسیار مفید باشد.

ابزاری عالی برای بازارهای نوظهور

ارسال پیامک به دلیل اینکه نیاز به دسترسی فوری به اینترنت مخاطب ندارد می‌تواند عملکرد بهتری در بازاریابی برای شما به ارمغان بیاورد. فرض کنید مخاطب هدف‌تان در منطقه‌ای است که دسترسی‌اش به اینترنت محدود است. به همین دلیل بهترین راهکار برای ارسال پیام‌تان به او ارسال پیامک خواهد بود.

اپراتور-50001-

نحوه خرید و استفاده از پیش‌شماره 50001 چگونه است؟

حالا که با دلیل استفاده از بازاریابی پیامکی آشنا شدیم، در ادامه می‌خواهیم نحوه استفاده از این ابزار را برای شما شرح دهیم.

برای به کار گرفتن شیوه بازاریابی پیامکی شما نیاز به داشتن یک پنل پیامکی دارید که آن را می‌توانید از شرکت‌های ارائه دهنده این پنل‌ها تهیه کنید. مدیانا یکی از این شرکت‌هاست.

این شرکت‌ها بنا به قراردادهایی که با اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارسال پیام انبوه دارند، به شما پیش شماره‌هایی را برای انتخاب پیشنهاد می‌دهند. بسیاری از این شرکت‌ها فقط با یکی از اپراتورها قرارداد دارند تا با تمرکز و انتقال ترافیک و حجم بر روی آن اپراتور سود خود را بیشتر کنند.

مدیانا تنها سامانه‌ای است که با تمام اپراتورها در حال همکاری می‌باشد. مزیت این مولتی اپراتور بودن این است که در صورت بروز مشکل و خللی در ارائه خدمات یکی از این اپراتورها، امکان شیفت و تغییر اپراتور برای شما فراهم خواهد بود. ما در مدیانا از سود خود کاسته تا امکان رضایت‌مندی هر چه بیشتر کاربران خود را فراهم آوریم.

مطلب پیشنهادی: لیست اپراتورهای پیامکی

چرا باید از اپراتور 50001 (رهیاب پیام گستران) استفاده کنیم؟

ارائه خدمات با اندکی تفاوت در تمام اپراتورها تقریبا یکسان است. تفاوت‌هایی که وجود دارد ممکن است در زمینه قیمت تعرفه‌ها، نحوه ثبت نام و زمان ارائه خدمات پس از ثبت نام، پیگیری پیام‌های ارسال شده و جزئیاتی این چنینی است.

در مقایسه شرکت رهیاب پیام گستران که پشتیبانی پیش‌شماره 50001 را بر عهده دارد با باقی اپراتورها می‌توان به مزایای زیر اشاره کرد:

  • ارسال سرعت بالای پیام‌ها
  • تعرفه کمتر و مقرون‌به‌صرفه
  • یکی از ویژگی‌های اصلی این اپراتور امکان انتخاب ارقام خطوط در زمان خرید خط است
  • گزارش‌دهی دقیق از وضعیت پیام‌های ارسال شده

درباره رهیاب پیام گستران

این شرکت از سال 1384 فعالیت‌های خود را در زمینه ارائه سامانه ارسال پیامک انبوه شروع کرد. رهیاب پیام گستران که امروزه یکی اصلی‌ترین شرکت‌ها در ارائه سرویس ارسال پیام کوتاه انبوه است، روش کاری خود را مبتنی بر رضایت و کیفیت خدمات و همچنین مقرون‌به‌صرفه بودن برای کاربران خود بنا نهاده است.

سخن پایانی

در این مقاله شما با ضرورت استفاده از بازاریابی پیامکی، نحوه تهیه سرشماره 50001 آشنا شدید. متوجه شدید که اپراتور 50001 (رهیاب پیام گستران) چه مزیتی بر دیگر اپراتورها دارد.

دقت داشته باشید برای اجرای بازاریابی پیامکی علاوه بر سرشماره‌ای که ارسال پیام خود به مشتریان‌تان انتخاب می‌کنید، سامانه‌ای که از آن پنل پیامکی خود را تهیه می‌کنید بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود.

هزینه‌هایی که برای انجام این بازاریابی در نظر گرفته‌اید را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید پنل اس‌ام‌اسی کرده و در نهایت انتخاب سرشماره مورد نظرتان را انجام دهید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .