پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

نظرسنجی پیامکی چه کاربردی برای کسب و کارها دارد؟

ماژول نظرسنجی

رضایت مشتری مهم ترین سرمایه ی هر کسب و کاری است که در نهایت باعث وفادارسازی و همچنین تبلیغات دهان به دهان می شود. یکی از راه های بهبود رضایت مشتریان، نظرسنجی است.  نظرسنجی یکی از لازمه های اصلی برای بهبود کیفیت تجربه مشتریان از یک کسب و کار است. در این مقاله قصد داریم تا به اهمیت نظرسنجی پیامکی برای کسب و کارها بپردازیم.

اهمیت نظرسنجی

برقراری ارتباط دو طرفه، با مخاطبان به ویژه در غالب نظرسنجی این حس را در مخاطبان ایجاد می کند که به نظرات و راحتی آن ها بها داده می شود. ارزیابی نظرسنجی ها، تاثیر بسیار زیادی در بهبود بخشیدن کیفیت خدمات و سرویس دهی کسب کار ها دارد.

روش های متفاوتی برای نظرسنجی از مخاطبان وجود دارد. تماس تلفنی، برگه های نظرسنجی، ارسال پیامک و لینک از انواع روش های نظرسنجی از مخاطبان است.

اگر تعداد مشتریان شما زیاد است، ارزیابی نتایج نظرسنجی به صورت دستی کار عاقلانه ای نیست. با پیشرفت تکنولوژی و نرم افزار های  دقیق مربوط به آنالیز، ارزیابی نتایج به صورت دستی، درصد خطای زیادی دارد. جدا از ارزیابی نتایج نوع نظر سنجی نیز اهمیت دارد. مخاطبان شما باید بتوانند در عین راحتی، نظرات خود را درباره ی کسب و کار شما بازگو کنند . بهترین روش، نظرسنجی به وسیله پیامک است.

ماژول نظرسنجی پیامکی چیست؟

همانطور که از نام این ماژول پیداست، امکان نظرسنجی را با ارسال پیامک برای شما فراهم می کند. دریافت نظرات مشتریان، پیاده سازی و پیشبرد استراتژی کاری بر اساس آن یکی از مهم ترین لازمه های هر کسب‌وکاری است.

اگر هنوز برای دریافت نظرات مشتریان کسب‌وکارتان اقدام نکردید! باید بدانید با استفاده از ماژول نظرسنجی پیامکی مشتریان قادر خواهند بود تا به راحتی با شما در ارتباط باشند و نظرات خود را در هر ساعتی از شبانه روز برایتان ارسال کنند.

مهم ترین مزیت نظرسنجی پیامکی این است که تمامی نظرات در سامانه پیامکی ثبت و ذخیره می شود. در نتیجه صاحبان مشاغل دیگر نگران گم شدن برگه های نظرسنجی یا بروز خطاهای انسانی نخواهند بود.

قابلیت سامانه مدیانا

از دیگر قابلیت های نظر سنجی پیامکی در سامانه مدیانا می توان به قابلیت گزارش گیری نظرسنجی اشاره کرد. در پنل پیامک مدیانا می توان گزارش کاملی از تعداد افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده اند و پاسخ آن ها به دست آورد.

ارسال پیامک نظرسنجی چه کاربردی دارد؟

نظر سنجی کاربردهای زیادی دارد و برای موارد مختلفی از جمله برگزاری مسابقات و ارزیابی خدمات مورد استفاده قرار می گیرد. ارزیابی نوع سرویس دهی و ارائه خدمات یکی از لازمه های هر کسب و کاری است.

علاوه بر نظرسنجی، امکان برگزاری مسابقات با این ماژول وجود دارد و می توان با استفاده از آن مسابقات پیامکی را ترتیب داد و مخاطبان را دعوت به  شرکت در آن کرد.

برگزاری مسابقات با ماژول نظرسنجی پیامکی

فرض کنید میخواهید یک نظرسنجی برگزار کنید و ببینید مخاطبان شما از بین گزینه هایی که تنها یکی از آن ها صحیح است، کدام را انتخاب می کنند تا از میان آنهایی که به گزینه درست پاسخ داده اند به قید قرعه جایزه دهید.

برای راه اندازی مسابقه و یا انتخاب برنده نیازی به ابزار خاصی ندارید و با پنل اس ام اس می توانید مسابقات را برگزار و اعلام نتایج کنید.

انواع متن پیامک نظرسنجی

نظرسنجی پیامکی با جواب باز

نظر سنجی شما، می تواند در قالب پیشنهاد و انتقاد باشد. نظرسنجی با جواب باز نشان می دهد که مشتریان درباره شما چه فکری می کنند. محدودیتی برای پاسخ به این سوالات وجود ندارد. نکته قابل توجه این نوع نظرسنجی، این است که مشتریان می توانند در پاسخ به سوال شما دغدغه اصلی خود را بازگو کنند.

مثال:  چرا از میان سایر رقبا ما را انتخاب کردید؟

پیامک نظرسنجی با جواب بله یا خیر

پاسخ دادن به پیامک نظرسنجی بله و خیر برای مشتریان بسیار راحت است و تجزیه و تحلیل آن از سوی کسب و کارها سخت و پیچیده نیست.

آیا ما را به دوستان خود معرفی می کنید؟

1-بله

2-خیر

پیامک نظرسنجی چند گزینه ای

اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می بایست نظرسنجی چند گزینه ای را برای کسب و کار خود پیاده کنید. با ارائه نظرسنجی چند گزینه ای به مشتریان، می توانید دست آن ها را در پاسخگویی به سوالات خود باز بگذارید.

چه زمانی را برای ورزش کردن ترجیح می دهید؟  
صبح
ظهر
عصر

” باشگاه تندرستی”

پیامک نظرسنجی با جواب مقیاس بندی شده

نظرسنجی های پیامکی که دارای مقایس برای پاسخ دهی هستند طیف گسترده ای از انتخاب ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد. کسب و کارها نیز به راحتی می توانند نتایج نظرسنجی را تحلیل کنند.

1از  تا 5، چقدر از سفارش خود راضی هستید؟

1 – کاملا ناراضی

5 – کاملا رضایت بخش

نمونه متن پیامک

ميهمان ارجمند نيلوفرآبي جناب آقاي/ سركارخانم ….. ،لطفا ميزان رضايتمندي خود را از خدمات دريافتي با ارسال گزينه مورد نظر اعلام فرماييد.

1 عالي

2 خوب

 3 متوسط

4 ضعيف

***

از ۰ تا ۵ ، به کیفیت غذا چه امتیازی می دهید؟
۱ = بسیار بد
۵ = بسیار علی

***

چقدر احتمال دارد که ما را به یک دوست یا همکار معرفی کنید از ۰ تا ۱۰ امتیاز دهید؟
۰ = احتمال کم و هرگز
۱۰ = احتمال زیاد

***

با تشکر از خرید شما از اسنپ اکسپرس

نظرات خود را از طریق پرسشنامه زیر با ما درمیان بگذارید

لینک

***

…. عزیز

نظر خود را در رابطه با سفارش تان با ما در میان بگذارید.

***

آیا از کیفیت خدمات ما راضی هستید؟

بله

خیر

***

کدام یک سرویس های اسنپ برای شما پر کاربرد تر است؟

اسنپ فود

اسنپ اکسپرس

سرویس خودرو

اسنپ باکس

***

برای بهتر شدن به نظراتتون نیاز داریم

برایمان بنویسید

***

آیا از فرایند خرید از سایت توتو راضی بودید؟

بله

خیر

جمع بندی

رضایت مشتری اصلی ترین محرک رشد کسب و کار ها است. با ارسال نظرسنجی و ارزیابی آن می توانید خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهید، رضایت مشتریان بیشتری را جلب کنید و به واسطه آن کسب و کار خود را رونق ببخشید. در این مقاله به اهمیت پیامک نظرسنجی پرداختیم. اگر قصد دارید از این امکان کاربردی در پنل پیامک استفاده کنید کافیست تا در سایت مدیانا ثبت نام کنید و پنل پیامکی خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .