جشنواره پاییزی مدیانا، ویژه پنل های پیامکی
مهلت استفاده تا 30 مهر 

افزونه دیدگاه پیامکی مهام چیست + راهنمای نصب

11-mehr-افزونه-دیدگاه-پیامکی-مهام-چیست-+-راهنمای-نصب

اگر به دنبال جذب مخاطبان و بالا بردن رضایت کاربران خود هستید با ما در این مقاله همراه باشید در ادامه افزونه ای را به شما معرفی میکنیم که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بخش دیدگاه سایت وردپرسی خود را به سیستم ارسال پیامک مجهز کنید. 

بازخورد گرفتن از کاربران در بخش های مختلف سایت مانند بخش محصولات و مقالات وبسایت برای کسب ها بسیار مهم است و توجه به بازخوردهای کاربران می تواند درک درستی از نیازهای آن ها و بهبود خدمت رسانی به مشتریان ایجاد کند. با داشتن بازخورد می توانید شناخت بهتری بر عوامل پیشرفت کسب و کار خود داشته باشید و معایب آن را بیابید. 

افزونه پیامکی مهام 

دیدگاه‌های کاربران همیشه در کیفیت محصولات و ارائه سرویس مناسب تاثیرگذار است. بهبود سئو سایت دومین دلیل اهمیت و پرداختن به دیدگاه های کاربران است چراکه به صورت مستقیم بر آن بهبود آن نقش دارد. 

افزونه دیدگاه پیامکی مهام، ابزاری است که به شما کمک می کند تا با ارسال پیامک و اطلاع رسانی‌های مربوط به بخش دیدگاه به کاربران و مدیر سایت تجربه بهتری را برای آن ها ایجاد کنید. 

افزونه مهمام توسط سایت ژاکت ارائه می شود و برای خرید افزونه می بایست به سایت ژاکت مراجعه کنید. 

مزایای افزونه پیامکی مهام 

  • بهبود سئو سایت
  • جلب نظر و اعتماد کاربران
  • امکان سنجش میزان رضایت مشتریان
  • وفادارسازی مشتریان
  • افزایش رضایت مشتری با بهبود خدمات 
  • اهمیت به سوالات و نظرات کاربران
  • تصمیم گیری آگاهانه در برابر محصول و معایب آن 

امکانات افزونه دیدگاه پیامکی مهام

  1. سازگاری با سامانه پیامکی مدیانا 
  2. پشتیبانی از انواع سرویس ارسال پیامک (ارسال بر اساس پترن )
  3. قابلیت ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات
  4. قابلیت تعریف متا شماره تلفن همراه
  5. الزامی کردن شماره موبایل 
  6. قابلیت تعریف متن راهنمای فیلد شماره تلفن همراه
  7. ارسال پیامک به کاربران در زمان تائید شدن یا رد دیدگاه 
  8. امکان تعریف شماره تلفن برای مدیران 
  9. ارسال پیامک به کاربران در زمان پاسخ به دیدگاه
  10. نمایش شماره همراه کاربر در پنل کاربری
  11. تعیین ارسال پیامک به کاربر در زمان ثبت دیدگاه جدید
  12. ارسال پیامک به مدیر سایت در زمان ثبت دیدگاه جدید
  13. ارسال پیامک به کاربران در زمان تائید شدن یا رد دیدگاه 
  14. ارسال پیامک به کاربران در زمان جفنگ شدن دیدگاه 
  15. ارسال پیامک به نویسندگان پست مربوطه در زمان ثبت دیدگاه جدید
  16. قابلیت تعریف متن خطا به هنگام عدم ثبت شماره موبایل در بخش دیدگاه

راه اندازی افزونه دیدگاه پیامکی مهام

همنطور که پیشتر عنوان شد ابتدا باید افزونه دیدگاه پیامکی مهام را از سایت ژاکت خریداری و با استفاده از لایسنسی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت افزونه را فعال نمایید. 

پس از تهیه افزونه، افزونه را درسایت وردپرسی خود نصب کنید و پس از آن مطابق با تصویر از بخش دیدگاه -> تنظیمات پیامک وارد بخش لایسنس شوید.

اتصال افزونه دیدگاه پیامکی مهام به مدیانا 

بعد از فعال کردن افزونه باید پلاگین دیدگاه پیامکی مهام را به سامانه پیامکی مدیانا متصل کنید. در این افزونه شما به دو صورت می توانید پیامک ارسال کنید:

  1. با استفاده از خطوط اختصاصی 
  2. ارسال پیامک بر اساس پترن 

وب سرویس پیامکی

در این تب ابتدا سامانه پیامکی مدیانا را انتخاب و سپس اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. 

نام کاربری: نام کاربری در پنل پیامکی را وارد کنید

کلمه عبور: رمز عبور پنل کاربری خود را در سامانه پیامکی مدیانا وارد نمایید. 

شماره خط ارسال کننده:شماره خط ارسال کننده پیامک که در پنل کاربری شما است را وارد کنید. 

شمار موبایل مدیر: در این بخش یک شماره برای مدیر وارد نمایید تا پیام های مربوط به مدیریت سایت به آن ارسال شود. 

در انتها روی گزینه ذخیره اطلاعات کلیک کنید. 

فیلد شماره موبایل

در این تب تنظیمات مربوط به شماره موبایل انجام می شود. 

کلید متا شماره موبایل: بعد از پیاده سازی افزونه، در پروفایل کاربر فیلد جدیدی با عنوان شماره موبایل خواهد شد که می توانند اطلاعات خود را با پر کردن این فیلد کامل کنند. اگر از هر فیلد شماره موبایل دیگر استفاده می کنید می توانید عبارت در فیلد متا عبارت مورد نظر خود را جایگزین کنید. 

لیست کلید متا افزونه‌ها:

افزونه دیدگاه پیامکی مهام :maham_mobile

مدیریت کاربران ویرا : mobile_user

ووکامرس : billing_phone

دیجیتس : digits_phone_no

متن راهنما شماره موبایل: متن کال تو اکشن برای وارد کردن تلفن همراه را در باکس بنویسید. 

ضروری نمودن تکمیل فیلد شماره موبایل: با تیک زدن این فیلد کاربران تا شماره موبایل خود را وارد نکنند قادر به ثبت دیدگاه نخواهد بود.

نمایش فیلد شماره موبایل در پروفایل کاربر: برای نمایش شماره موبایل کاربران در پرفایل کاربری این فیلد را فعال کنید. 

اجازه ویرایش فیلد شماره موبایل توسط کاربر در بخش دیدگاه: با این گزینه کاربر امکان ویرایش شماره موبایل خود را می تواند داشته یا نداشته باشد.

متن خطا در زمان عدم ثبت شماره موبایل در بخش دیدگاه: در این بخش متنی را که در صورت خطا به کاربراان نمایش داده می شود را وارد کنید. 

ارسال پیامک در پلاگین ارسال پیامک مهام

گزینه افزونه پیامکی مهام

برای ارسال پیامک باید وارد تب بعدی یعنی پیامک ها شوید. متن و وضعیت ها در این بخش صورت می گیرد. گزینه های لازم را فعال و سایرین را غیر فعال کنید. 

ارسال پیامک با استفاده از خطوط اختصاصی

متن پترن

برای اینکه پیامک های اطلاع رسانی شما در افزونه پیامکی مهام با ا خط اختصاصی ارسال شود، مطابق تصویر زیر با استفاده از شورت کدها افزونه متون را تکمیل کنید. 

شورت کدها: 

لینک دیدگاه : {link}

عنوان نوشته : {title}

متن دیدگاه : {content}

نام نویسنده دیدگاه : {author_name}

ایمیل نویسنده دیدگاه : {author_email}

نام نویسنده نوشته : {post_author_name}

ایمیل نویسنده نوشته : {post_author_email}

نام نویسنده دیدگاه اصلی – قابل استفاده در پیامک ( ارسال پیامک به کاربر در زمان پاسخ به دیدگاه ) : {author_parent_name}

پست الکترونیکی نویسنده دیدگاه اصلی – قابل استفاده در پیامک ( ارسال پیامک به کاربر در زمان پاسخ به دیدگاه ) : {author_parent_email}

ارسال پیامک با استفاده از خط خدماتی اشتراکی (ارسال پیامک بر اساس پترن)

اگر تمایل دارید ازخط اختصاصی استفاده کنید باید بدانید که پیامک های شما به لیست سیاه ارسال نخواهد شد. برای رفع این موضوع می توانید از طری ارسال پیامک پترن اقدام به ارتباط با مشتریان خود کنید تا پیام کسب و کار شما به دست تمامی مشتریان برسد. 

ارسال پیامک بر اساس پترن قالب های آماده ای است که پیش تر مورد تایید مانیتورینگ قرار گرفته و از صحت موضوع آن که تنها باید اطلاع رسانی باشد تایید شده است. 

نتیجه گیری 

اگر می خواهید مشتریان راضی داشته باشید و در نتایج موتور جستجو جایگاه بهتری به دست آورید باید این امکان را برای کاربران خود ایجاد کنید که نظرات خود را مطرح کننند تا به واسطه آن تعاملات خود را با مشتریان بیشتر کنید و با بهبود خدمات رضایت آن ها را جلب کنید. مدیانا با ارائه تلفن ابری در کنار پنل اس ام اس در تلاش است تا راهکار یکپارچه ای را به شما ارائه دهد برای دریافت پنل پیامک به صورت رایگان فرم سفارشات را تکمیل کنید. 

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت ورود پنل‌ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پنل اصلی

امکان ارسال‌های متنوع‌تری خواهید داشت.

پنل جدید (نسخه آزمایشی)

تجربه کاربری بهتری خواهید داشت.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .