از بازیابی سبد خرید رهاشده تا ارسال پیام و تحلیل رفتار کاربران همهچیز در یک پلتفرم ساده و کاربردی با پشتیبانی
از بازیابی سبد خرید رهاشده تا ارسال پیام و تحلیل رفتار کاربران همهچیز در یک پلتفرم ساده و کاربردی با پشتیبانی
مناسبتهای پیشرو – از بلک فرایدی تا نوروز – فرصت طلایی برای فروش بیشتر است، اما پراکندگی ابزارها و هزینههای بالا میتواند کار شما را سخت کند. چندین نرمافزار برای ارسال پیام و مدیریت دادهها وقت تیم یا کسبوکارتان را میگیرد و اطلاعات را پراکنده میکند. از طرفی عدم یکپارچهسازی و نبود اتوماسیون باعث هدر رفت بودجه و رها شدن سبد خرید میشود.
با پلتفرم یکپارچه مدیانا، شما میتوانید پیام برند خود را در زمان مناسب به فرد مناسب ارسال کنید و کنترل فرآیند ارتباط با مشتریان را در اختیار داشته باشید.
با یک پیام هدفمند مشتریان را دوباره جذب کنید و فرآیند خرید را تکمیل نمایید. با تحلیل رفتار کاربران پیامها را در زمان مناسب ارسال کنید تا بیشترین اثرگذاری را داشته باشند
با استفاده از پیامرسانهای داخلی و خارجی و فضای امن پلتفرم، ارتباطات خود را هوشمندانه مدیریت کنید و تعامل مشتریان را افزایش دهید.
همه امکانات حرفهای را بدون پیچیدگی و محدودیت در اختیار داشته باشید و از پشتیبانی اختصاصی برای مدیریت راحت و مطمئن استفاده کنید.
مدیانا پیامهای شما را دقیق، بهموقع و شخصی ارسال میکند تا نتایج کمپینهایتان بهینه شود.

شبکه هوشمند تبلیغات دیجیتال
یک پنل پیامکی خوب نیاز به یک پشتیبانی خوب دارد. مدیانا چنین تجربهای را برای ما ایجاد کرد. از این رو جا دارد یک خسته نباشید به تیم پشتیبانی مدیانا بگوییم. از پیگیری و پاسخگویی ۲۴ ساعته این تیم بسیار راضی هستیم و از دوستانمان کمال تشکر را داریم.
فروشگاه آنلاین لباس و اکسسوری
تیم مارکتینگ بانی مد در طول مدت همکاری با مجموعه مدیانا، توانست از تمامی ظرفیتهای ارسال وبسرویس و پترن استفاده کند و این همکاری را مطلوب ارزیابی میکنیم. از طرفی صبر و حوصله تیم پشتیانی نیز قابل تحسین است.
استراتژیست کسبوکارهای دیجیتال
برگزارکننده وبینار و سمینارهای آنلاین
یک پنل پیامکی خوب نیاز به یک پشتیبانی خوب دارد. مدیانا چنین تجربهای را برای ما ایجاد کرد. از این رو جا دارد یک خسته نباشید به تیم پشتیبانی مدیانا بگوییم. از پیگیری و پاسخگویی ۲۴ ساعته این تیم بسیار راضی هستیم و از دوستانمان کمال تشکر را داریم.
تخفیف ۹۰ درصد مدیانا از اول تا ۱۰ آذرماه معتبر است.
خیر. مدیانا طوری طراحی شده که هر کسبوکاری بتواند بدون دانش فنی از آن استفاده کند. تمام ابزارهای جذب، مدیریت و ارتباط با مشتری یکجا در اختیار شماست: ارسال پیام و پیامک، ایمیل، مارکتینگ اتومیشن و ابزارها و افزونههای ویژه توسعهدهندگان برای سفارشیسازی.
محدودیتی برای ارسال پیام وجود ندارد.
بیش از ۴۰۲ هزار کسبوکار در اندازهها و حوزههای گوناگون از مدیانا برای ارسال پیامها و مدیریت ارتباط با مشتریان استفاده میکنند.
اتصال فروشگاه شما به مدیانا ساده و سریع است.
اگر مشکلی در تنظیمات یا اتصال برایتان پیش آمد، کارشناسان ما در مدیانا در کنارتان هستند تا شما را راهنمایی کنند.
در مدیانا پشتیبانی کاملاً مستقیم و بدون واسطه ارائه میشود؛ کارشناسان ما آمادهاند تا سریع پاسخ دهند، شما را راهنمایی کنند و هر مشکلی را برطرف کنند تا بتوانید با آرامش و بهرهوری کامل از خدمات مدیانا استفاده کنید.
بله. بخشی از خدمات مدیانا بهصورت مستقیم در اختیار شما قرار میگیرد تا قبل از خرید بتوانید امکانات را بررسی و تجربه کنید.