جشنواره پاییزی مدیانا، ویژه پنل های پیامکی
مهلت استفاده تا 30 مهر 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه

2-aban-نمونه-متن-پیامک-تبلیغاتی-برای-بیمه

داشتن تبلیغات هدفمند در صنعت بیمه یکی از نیازهای اساسی است. بسیاری از شرکت‌های بیمه در کنار تبلیغات محیطی برای تبلیغات‌شان به سراغ ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ رفته اند و بیمه یکی از صنایعی‌ است که وابستگی زیادی به بازاریابی پیامکی دارد. از مهم ترین استفاده دفاتر بیمه از بازاریابی پیامکی می توان به نرخ تعامل بالای این روش بازاریابی نسبت به سایرین اشاره کرد. اگر قصد ارسال پیامک برای دفاتر بیمه را دارید این مقاله را مطالعه کنید. در ادامه انواع مختلفی از نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه را به شما ارائه می کنیم.  

4 دلیل که نشان می دهد ارسال پیامک بهترین راهکار برای کسب و کار شماست!

  1. آمارها نشان می‌‏دهد ۹۰٪ پیامک‎‌‌ها در عرض ۳ دقیقه پس از دریافت آن‌ها خوانده می‌شوند همین موضوع باعث می شود که پیامک در ارائهٔ اطلاعات حیاتی با نرخ موفقیت بالا مناسب ترین گزینه باشد. 
  2. بیش از ۸۰ درصد مردم ایران تلفن همراه دارند. در نتیجه پیامک می‌تواند راهکار عالی برای دسترسی مستقیم به مشتریان است.
  3. پیامک طرفدار بیشتری دارد! مخاطب‌های شما ترجیح می‌دهند از طریق پیامک، با شما در ارتباط باشند نه تماس های تلفنی طولانی.
  4. پیامک هزینه پایین تری در مقایسه با سایر کانال های ارتباط با مشتری دارد.

کاربرد پیامک در دفاتر بیمه 

پیامک کاربردهای متنوع می تواند برای شرکت‌های بیمه داشته باشد. شما با ارسال پیامک می‌توانید تاریخ سررسید بیمه، شمارهٔ پیگیری برای خرید یا تمدید بیمه ، کد تخفیف را در اختیار مشتری‌های خود بگذارید. حتی تولد مشتری‌ها را تبریک بگویید و آن ها را از جشنواره های فروش و اطلاع‌رسانی خدمات جدید آگاه کنید. در مقاله ای جداگانه به کاربرد پنل اس ام اس برای دفاتر بیمه پرداختیم، پیشنهاد میکنیم برای استفاده حداکثری از ظرفیت اس ام اس و تاثیرات آن این مقاله را مطالعه کنید.

2-aban-dakheli-نمونه-متن-پیامک-تبلیغاتی-برای-بیمه

چک لیستی برای نوشتن متن پیامک تبلیغاتی بیمه

اگر تصمیم دارید که به جای استفاده از نمونه متن پیامک تبلیغاتی خودتان متن پیام را بنویسید و از طریق پنل اس ام اس ارسال کنید باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • از مشتری اجازه بگیرید و در متن پیامک کد لغو قرار دهید
  • کوتاه و مختصر پیام را منتقل کنید
  • نیاز مشتری را هدف در متن پیامک هدف قرار دهید
  • پیامک ها را شخصی سازی کنید و مشتریان را با نام خود مورد خطاب قرار دهید. 
  • در صورت امکان کد تخفیف در متن پیامک خود قرار دهید. 
  • از لینک ترکر برای شناسایی مخاطبینی که به روی لینک موجود در پیامک کلیک کرده اند استفاده کنید. 
  • در متن پیامک مخاطبان را دعوت به انجام عملی خاص کنید. 
  • پیامک کسب و کار خود را در زمان مناسب ارسال کنید.

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه

“تخفیف ویژه”

 خرید بیمه خودرو از …. تا آخر ماه 

500 هزار تومان تخفیف شخص ثالث با کد ….

و 20% تخفیف بیمه بدنه :…

لینک

کد لغو 66

***

….عزیز، 

به پاس همراهی شما، 20% تخفیف خرید بیمه شخص ثالث، به مشتری گرامی تعلق می‌گیرد.

 کد تخفیف:……

لینک

کد لغو 00

***

مشتری گرامی

اگر تا این لحظه فاکتور بیمه را پرداخت نکرده‌اید، کافی است تا قبل از 5 بهمن، روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک

کد لغو 22

***

امکان تمدید انواع خدمات بیمه به صورت پیامک

. برای اطلاع بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک 

بیمه ….

کد لغو11

 استعلام و مقایسه قیمت بیمه‌ها در بیمه …

لینک

***

اگه همین الان خودتو بیمه کنی، از کلی مشکلات پیچیده در آینده جلوگیری میکنی. 

 استعلام و مقایسه قیمت بیمه‌ها در بیمه دات کام 

***

بهترین راه برای دریافت خسارت 

بیمه …

لینک

جمع بندی 

بیشتر شرکت‌های بیمه به اهمیت بازاریابی پیامکی پی برده‌اند و از آن برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی استفاده می کنند.در این مقاله، به نحوهٔ نوشتن متن موثر و نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه پرداختیم. اگر هنوز برای کسب و کار خود پنل پیامکی تهیه نکردید می توانید از طریق صفحه اصلی پنل اس ام اس کسب و کار خود را به صورت رایگان دریافت کنید. 

 

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

2 پاسخ

  1. سلام مقاله کاربرد پنل اس ام اس برای بیمه رو خوندم پشت بندش این مقاله رو خوندم خیلی بهم دید داد ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت ورود پنل‌ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پنل اصلی

امکان ارسال‌های متنوع‌تری خواهید داشت.

پنل جدید (نسخه آزمایشی)

تجربه کاربری بهتری خواهید داشت.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .