پلتفرم جامع ارسال پیامک، پیام صوتی و تلفن ابری مدیانا

آموزش نوشتن اس ام اس تبلیغاتی تأثیرگذار

نوشتن اس ام اس تبلیغاتی

هر کسب وکاری جدا از سنتی و مدرن بودن نیازمند تبلیغات است. روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که می‌توانید برای ارتقای کسب وکار و برند خود انتخاب کنید، تبلیغات پیامکی هم یکی از آن ها است. تبلیغات پیامکی از مقرون به صرفه ترین انواع تبلیغات است. مقرون به صرفه بودن باعث محبوبیت اس ام اس تبلیغاتی در میان کسب و کارها در مقایسه با سایر روش های بازاریابی و تبلیغات شده است. تبلیغات پیامکی به خودی خود روشی موثر است اما توجه به برخی نکات می‌تواند بر اثرگذاری بیشتر آن بر مخاطبان بیفزاید. یکی از مهم ترین مواردی که در جذب مخاطبان به واسطه‌ی اس ام اس تبلیغاتی تاثیر گذار است، محتوای ارسالی پیامک می‌باشد. با نوشتن اس ام اس تبلیغاتی موثر می‌توانید افزایش فروش و بازدید خود را تضمین کنید. در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا متن تبلیغاتی موثرتری بنوسید.

اهمیت بازاریابی محتوایی و تاثیرآن در تبلیغات پیامکی

امروزه مردم از تکنیک های قدیمی بازاریابی و تبلیغات شعاری خسته شده‌اند، به همین دلیل اگر تصمیم دارید که در تبلیغات کسب وکار خود تغییراتی ایجاد کنید نیازمند ارائه چیزی فراتر از ی شعارهای تبلیغاتی هستید تا احساس خوبی را از برند و کسب و کار خود به مشتریان منتقل کنید. محتوا همان چیز است که برای تبلیغات خود به آن نیاز دارید.

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی محتوایی با به اشتراک گذاری محتوای‌ آموزشی، سرگرم کننده و یا آگاهی بخش به مخاطبین خود کمک کند که بهترین تصمیم را بگیرند.

به تعریف مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی (Content Marketing Institute):

«هدف اصلی  بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و با کیفیت در جهت تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. بازاریابی محتوایی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما بسیار موثر است و تمرکز آن به روی مالکیت رسانه است نه اجاره و موقتی بودن در آن.»

تنوع در متن پیامک

هر چیز تکراری خسته کننده است! از این روی لازم است تا برای پیامک‌های خود از متن و جملات جذاب و خلاقانه استفاده کنید. در هر نوبت از ارسال پیام، حرف و محصول جدیدی را برای مخاطب داشته باشید اجازه ندهید تا مخاطبان شما با پیام های تکراری از برند شما دل زده و ناامید شوند.

عنوان جذاب

عنوان پیروزی و شکست شما را در تبلیغات پیامکی تضمین می‌کند. بررسی ها نشان داده که ۹۰  درصد افراد در وهله‌ی اول تنها عنوان پیامک تبلیغاتی شما را مطالعه می‌کنند. پس اگر عنوان جذابی نداشته باشید مخاطبین شما هم تمایلی به خواندن ادامه پیامک شما نخواهند داشت. از نوشتن سلام و احوالپرسی در ابتدای متن خودداری کنید و از فرصتی که برای خوانده شدن دارید به خوبی استفاده کنید. هیچ مخاطبی در پیام های تبلیغاتی منتظر سلام و احوالپرسی نیست.

طومار

طول جملات

علاوه بر تکراری نبودن متن پیامک ها، متن ارسالی شما نباید طولانی باشد. بر اساس تحقیقات، افراد تمایل کمتری به مطالعه پیامک های طولانی دارند مخاطب را از بازدید از پیامک منصرف می‌کند. متن پیامک تبلیغاتی دارای محدودیت ارسال می‌باشد. در صورت طولانی بودن ارسال پیامک انبوه شما، به صورت دو پیامک جداگانه صورت می‌گیرد. معمولا برای متون فارسی ۷۰ کاراکتر یا یک پیامک مناسب است.

برای استفاده از پنل اس ام اس رایگان مدیانا از طریق لینک اقدام کنید.

مختصر و مفید

پیامک تبلیغاتی شما هرچقدر مختصر و مفید باشد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. پیشنهاد می‌کنیم پس از آماده سازی متن چندین بار آن را مطالعه کنید. سعی کنید کلمات اضافی را که با حذف آن آسیبی به متن نمی‌زند را پاک کنید. قدرت کلمات را دست کم نگیرید سعی کنید از کلمات تاثیرگذار و نثری روان استفاده کنید.

معمولا در متن پیامک تبلیغاتی کلماتی وجود دارند که تمام تمرکز پیامک روی آنهاست. این کلمات را با نشانه هایی مثل *، “، { برجسته کنید.

توجه داشته باشید که تنها نوشتن اس ام اس تبلیغاتی کافی نیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود به زمان ارسال پیامک توجه کنید. در این مقاله نکات کلیدی ارسال پیامک تبلیغاتی به زمان مناسب برای ارسال پیامک های تبلیغاتی پرداختیم. در صورت علاقه مندی آن را مطالعه کنید.

پیامک

به کار بردن نام مشتری در تبلیغات پیامکی

با خرید پنل اس ام اس اختصاصی و قابلیت ارسال با کلمات کلیدی می‌توانید پیامک های شخصی سازی به مخاطبین خود ارسال کنید.

شخصی سازی کردن و بکار بردن نام مشتری در متن پیامک باعث می شود که مخاطب توجهی ویژه به آن داشته باشد. زیرا هر کسی از شنیدن و خواندن نام خود حس خوبی می گیرد. احساس مورد توجه قرار گرفتن، در مخاطبان باعث ایجاد حس برتری و اعتماد به کسب وکار شما می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله به اهمیت نوشتن اس ام اس تبلیغاتی و راهنمای نگارش آن پرداختیم. در صورتی که برای نگارش دچار ابهام هستید و یا در این زمینه سوال دارید با تیم مشاوران مدیانا تماس بگیرید یا در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .