پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

بهترین پنل اس ام اس برای کلینیک چشم پزشکی

تبلیغات کلینیک چشم پزشکی

پیامک به دلیل سهولت استفاده، قیمت مناسب و در دسترس بودن، موثرترین شکل ارتباط در کلینیک‌ها و مراکز درمانی است. به ویژه برای کلینیک‌های چشم پزشکی که برای برای برقراری ارتباط با بیماران، پزشکان و کارکنان به بستری مطمئن، کاربردی و امن نیاز دارند، پنل پیامکی می‌تواند بهترین راهکار موجود باشد. در این بررسی به مزایا و کاربردهای پنل اس ام اس برای کلینیک چشم پزشکی صحبت می‌کنیم.

اهمیت استفاده از پنل اس ام اس برای کلینیک چشم پزشکی

کلینیک‌های بینایی و چشم پزشکی در حوزه‌های تخصص مانند آب مروارید، عینک و لنز طبی، جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، لیزر شبکیه و دیابت، اصلاح عیوب انکساری، چشم پزشکی اطفال، پیرچشمی و سایر خدمات پزشکی فعالیت می‌کنند. بیماران بسیاری برای استفاده از خدمات کلینیک به این مراکز مراجعه می‌کنند. بنابراین، ایجاد یک راه ارتباطی قوی و موثر با بیماران برای کلینیک‌های چشم پزشکی بسیار مهم است. از پنل اس ام اس برای کلینیک‌ها به دلایل زیر می‌تواند بهترین روش ارتباط با بیماران در این حوزه باشد:

ارتباط سریع

پیامک سریع‌ترین راه برای ارتباط با بیماران است، زیرا میانگین نرخ باز شدن 98 درصد را ثبت کرده است. علاوه بر این، SMS معمولاً در عرض سه دقیقه پس از ارسال باز می‌شود. این آمارها نشان می‌دهند که بیماران به پیامک‌های ارسالی توجه زیادی دارند و به آنها واکنش نشان می‌دهند. پس تا زمانی که هر کاربر یک گوشی هوشمند دارد، شما این امکان را دارید با او در تماس باشید.

شخصی سازی

پیامک به شما این امکان را می‌دهد یک ارتباط شخصی با بیماران خود داشته باشید. همانطور که بسیاری از ما در پیام‌های روزانه خود در شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ در تماس هستیم، پیامک نیز راهی برای ایجاد ارتباطات نزدیک، دوستانه و شخصی با بیماران است. شما با نام بردن از اسم بیماران و داشتن یک لحن دوستانه می‌توانید با آنها احساس عاطفی برقرار کنید.

قابل مدیریت

پنل پیامکی برای کلینیک چشم پزشکی یک داشبورد مدیریتی محسوب میشود که نحوه تولید پیامک، بخش بندی مشتریان، زمان بندی ارسال پیامک و بررسی رفتار مشتری را به شما ارائه می‌دهد. داشتن یک پنل کامل با قابلیت استفاده راحت به مدیریت و نظارت بهتر بر کمپین‌های پیامکی کمک شایانی می‌کند. حتی این امکان وجود دارد که بتوانید از طریق کد شهری، پیش شماره، جنسیت و سایر ویژگی‌ها با بیماران در ارتباط باشید.

قیمت ارزان

از پنل پیامکی می‌توان برای بازاریابی مستقیم، فوری و ارزان استفاده کرد. این روش بازاریابی را با تبلیغات از طریق شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی مکان محور مقایسه کنید، در این روش‌ها شما باید هزینه‌های زیادی را برای تولید و توزیع محتوا پرداخت کنید. همچنین روش های بازاریابی محتوایی به تخصص در این زمینه نیاز دارد؛ اما نحوه کار با پیامک راحت است و شما به تنهایی می‌توانید پنل بدون دانش اولیه مدیریت کنید.

دسترسی همه جانبه

پیام‌های متنی به اتصال به اینترنت نیاز ندارند. بنابراین، بیماران می‌توانند در هر موقعیت مکانی، پیامک را دریافت کنند. این بدان معناست که پیامک هیچگونه محدودیت مکانی ندارد و می‌تواند همه مخاطبان در هر نقطه از شهر و کشور را هدف قرار دهد. این مزیت باعث می‌شود تا برنامه کلینیک برای برگزاری کمپین‌های بازاریابی جهت جذب مشتریان به دلیل قطعی اینترنتی مختل نشود.

ارتباطات داخلی

بیمارستان‌ها و کلینیک‌های چشم پزشکی شامل بخش‌های خاصی از جمله اتاق‌های درمان (بخش تخصصی، سرپایی و غیره)، پذیرش، صندوق، تدارکات و سایر موارد هستند. همه این بخش‌ها به یک ارتباط درون سازمانی قوی نیاز دارند تا بتوانند عملکرد کلینیک را ارتقا دهند. کارکنان می‌توانند به جای تماس تلفنی از پیامک برای امرو درون سازمانی بهره ببرند.

پنل اس ام اس کلینیک چشم پزشکی

کاربردهای پنل اس ام اس برای کلینیک چشم پزشکی

پیامک می‌تواند برای انتشار سریع اطلاعات برای موارد متعدد استفاده شود. بدین معنا که دست شما برای انجام هر کاری باز است. از کاربردهای پنل اس ام اس برای کلینیک چشم پزشکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تبلیغات

مهمترین کاربرد پنل پیامکی را باید به تبلیغات مربوط دانست. شما از طریق تبلیغ کردن خدمات خود، این امکان را دارید تا بیماران جدید جذب کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

«20 درصد تخفیف خدمات چشم پزشکی به مناسبت شب یلدا، کلینیک بینایی …،

شماره تماس برای رزرو…»

نوبت دهی

تماس تلفنی هم می‌تواند برای کارکنان شما و هم بیماران زمان‌بر و خسته کننده باشد. شما از طریق لینکی که در پیامک قرار می‌دهید، از مشتریان بخواهید با کلیک روی لینک وارد سایت شوند و نوبت خود را تعین کنند.

«سلام مرجان عزیز،

با کلیک روی لینک زیر می‌توانید نوبت خود را تعیین کنید. کلینیک چشم پزشکی …،

لینک

شماره تماس…»

یادآوری

به بیماران خود نسبت به عدم فراموشی برای قرار ملاقات‌ها پیام بدهید و زمان ویزیت و خدمات چشم پزشکی را یادآوری شوید. این کار جنبه بازاریابی قوی دارد و به بیماران نشان می‌دهد که چقدر برای آنها اهمیت قائل هستید.

«سلام پریا عزیز،

جلسه ویزیت چشم پزشکی شما در روز … تاریخ … است.

خوشحال می‌شویم شما در کلینیک چشم پزشکی … ببینیم.

شماره تماس …

آدرس:… »

نکات آموزشی

ارائه اطلاعات آموزشی به بیماران از طریق پیامک می‌تواند شما را به عنوان متخصص در حوزه چشم پزشکی نشان دهد. شما می‌توانید یک پیام آموزشی یا لینک وبسایت یا اینستاگرام خود را داخل پیام درج کنید.

«بهترین عینک برای نزدیکی چیست؟ با کلیک روی لینک زیر می‌توانید پاسخ خود را پیدا کنید. کلینیک چشم پزشکی …»

بازخورد گرفتن

نظرسنجی‌ها راه بسیار خوبی برای بهبود خدمات و امکانات کلینیک هستند. برای مشتریان پیامک بفرستید و از آنها بخواهید تا بازخورد خود را نسبت به پاسخگویی کلینیک، کیفیت خدمات، رفتار پرسنل و سایر موارد بیان کنند.

«سلام آزیتای عزیز،

امیدواریم از خدمات کلینیک چشم پزشکی … راضی بوده باشید.

دوست داریم نظر خود را در مورد خدمات کلینیک جویا شویم.

روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک»

ویژگی‌های پنل اس ام اس برای کلینیک چشم پزشکی

«پنل پیامکی مدیانا» یک داشبورد مدیریتی است که می‌توانید از آن برای نظارت بر کمپین‌های بازاریابی پیامکی خود استفاده کنید. این پنل از یک رابط کاربردی ساده و کارپسند پیروی می‌کند که هر کاربری با هر سطح دانش می‌تواند از آن استفاده کند. ثبت نام در در سامانه پیامکی مدیانا رایگان است و شما هزینه‌ای برای خرید پنل پرداخت نمی‌کنید، بلکه فقط هزینه شارژ اولیه را پرداخت خواهید کرد. با این کار می‌توانید از امکانات و ویژگی‌های متعدد ارائه شده در این پنل بسته به نیازهای سازمانی استفاده کنید.

شما این امکان را دارید بسته به کدپستی،  پیش شماره، جنسیت، سن و سایر موارد، به مخاطبین خود پیامک ارسال کنید. برای مثال، اگر کلینیک شما در منطقه 2 شهرداری تهران است، می‌توانید به اهالی این منطقه از طریق خط اختصاصی پیامک بفرستید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشرفته پنل به شرح زیر بهره‌مند شوید:

  • نوبت دهی
  • یادآوری
  • تبریکات
  • نظرسنجی
  • مسابقه
  • اخطاریه
  • هدایا
  • اقساط
  • پاسخگوی خودکار

هر یک از امکانات فوق به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شکل‌های مختلف با بیماران در ارتباط باشد. شما این امکان را دارید به بیمارانی که روز تولدشان نزدیک است، پیامک تبریک بفرستید یا از مشتریان بخواهید یک عدد یا یک کلمه کلیدی را ارسال کنند تا شما از طریق قابلیت پاسخگوی خودکار، خدمات خود را معرفی کنید. برای مثال، اگر مخاطب کلمه کلیدی «عمل آب مروارید» را ارسال کرد، پاسخگوی خودکار به شما در مورد نحوه انجام عمل، تعرفه، چگونگی نوبت دهی و سایر موارد به صورت اتوماتیک پاسخ می‌دهد.

از ویژگی های مهم پنل پیامکی مدیانا می‌توان به مدیریت و بررسی داده‌ها اشاره کرد. شما بعد از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می‌توانید کمپین‌های خود را آنالیز کنید. از این طریق به نقاط ضعف و قوت خود پی خواهید برد و کمپین های بعدی را بهینه خواهید کرد. این پنل همچنین محتوای پیشنهادی برای کمپین‌ها و بهترین زمان برای برگزاری کمپین‌ها را نیز ارائه می‌دهد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید برای بازاریابی پیامکی خود یک استراتژی هدفمند تدوین کنید تا بیشتری بهره را برای جذب بیماران بیشتر و کسب سود به دست آورید.

کلام آخر

پنل پیامکی برای کلینیک چشم پزشکی یک روش بازاریابی پرسود و در عین حال ارزان قیمت است. شما از توسط این پنل به طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته دسترسی دارید و می‌توانید به راحتی خدمات خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید. پس اگر می‌خواهید بیماران جدیدی به دست آورید و حتی بیماران فعلی خود را حفظ کنید، پنل پیامکی مدیانا را تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم مشاوران ما در مدیانا تماس بگیرید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .