پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

کاربرد پنل اس ام اس برای قالیشویی ها

کاربرد-پنل-اس-ام-اس-برای-قالیشویی-ها

شستشوی فرش و قالی یکی از مهم ترین اقدامات نظافتی در میان ما ایرانیان است. معمولا نظافت این موارد در زمان خاصی از سال بیشتر از هر زمان دیگری صورت می‌گیرد. در زمان نزدیک به عید نوروز صنف های نظافتی رونق بیشتری دارند؛ اما در مواقع دیگر سال برای این کسب‌وکار معمولا بازخورد و درخواست کمتری وجود دارد. در این مقاله به کاربرد پنل اس ام اس برای قالیشویی و اینکه چگونه به وسیله آن بازخورد بهتری در تمام فصول سال داشت خواهیم پرداخت. با ما در این مقاله همراه باشید.

پنل اس ام اس برای قالیشویی

تلفن های همراه یکی از قدرتمندترین ابزارهای ارتباطی در جهان هستند که تمامی مردم جهان روزانه برای هر یک از فعالیت‌های روزانه خود بارها از آن استفاده می‌کنند. با توجه به این موضوع می‌توان گفت هر نوع بازاریابی به وسیله‌ی تلفن همراه می‌تواند تاثیربیشتری بر مخاطبان گذارد. از این رو است که امروزه اس ام اس مارکتینگ به یکی از روش‌های محبوب برای تبلیغات و تعامل با مشتریان بین کسب‌وکارهای مختلف بدل شده است.

ارسال پیامک در جهت تعامل با مشتریان سبب افزایش آگاهی و همچنین رضایت آن‌ها از کسب‌وکار شما می‌شود. با خرید پنل پیامک می‌توان در جهت تعامل بهتر با مشتریان و همپنین ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و هدف قرار دادن مخاطبان جدید کوشید. این روش در مقایسه با ارسال پیامک به صورت دستی، بسیار مقرون به صرفه تر است. با بکارگیری پنل اس ام اس می‌توان بازخورد بهتری از عملکرد و تبلیغات خود گرفت.

در گذشته افراد برای پیدا کردن قالیشویی قابل اعتماد از دوستان و آشنایان خود سوال می‌کردند اما امروز با توجه به تغییرات شیوه بازاریابی و رقابت بین کسب‌وکارهای لازم است تا خود را بروز کنید و از شیوه های نوین تبلیغات استفاده کنید.

نحوه انتخاب پنل اس ام اس مناسب قالیشویی

پیش از انتخاب پنل اس ام اس مناسب کسب‌وکار خود، بیاید در ابتدا با تعریف پنل اس ام اس و ماهیت آن آشنا شویم. پنل اس ام اس، نرم‌افزاری در فضای اینترنت است، که برای کسب وکارها امکان مدیریت تعاملات با مشتریان و همچنین تبلیغات به صورت انبوه را فراهم می‌کند.

یکی از مهم ترین مزایای انتخاب پنل اس ام اس به ویژه پنل اس ام اس مدیانا، خط خدماتی موجود در پکیج ها می‌باشد. با بکارگیری خط خدماتی شما به راحتی می‌توانید به بلک لیست مخابراتی، پیامک ارسال کنید. چرا که برخی از افراد دریافت پیامک های تبلیغاتی را در تلفن های همراه خود مسدود کرده‌اند. در کنار ارسال پیامک های اطلاع رسانی، شما می‌توانید تبلیغات پیامکی نیز داشته باشید. تبلیغات پیامکی شما می‌تواند از لیست مشتریان و یا استفاده از بانک شماره تلفن مدیانا صورت گیرد.

یکی از مهم ترین ویژگی های پنل پیامکی مدیانا پشتیبانی 24 ساعته در هر ۷ روز هفته است. تیم پشتیبانی مدیانا از طریق تیکت پشتیبانی، تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی، پاسخگوی نیازها و سوالات کاربران و نمایندگان هستند.

با پنل اس ام اس مدیانا کسب‌وکارها قادر خواهند بود تا مخاطبان خود را به صورت هدفمندتری انتخاب کنند. ارسال انبوه به کدپستی، دسترسی به بانک شماره‌های اصناف، ارسال براساس سن، جنسیت و همچنین ارسال از دکل BTS ایرانسل از امکانات ارسال پیامک انبوه در پنل پیامکی است.

برای خرید پنل اس ام اس و انتخاب مناسب ترین گزینه بر اساس نیاز خود، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند.

نحوه‌ی بکارگیری پنل اس ام اس برای قالیشویی

ارسال پیامک منطقه‌ای

یکی از مهم‌ترین کارایی های پنل اس ام اس در صنف قالیشویی ارسال پیامک منطقه‌ای می‌باشد. با استفاده از این نوع ارسال، شما می‌توانید به افرادی که در محله‌ی کسب‌وکار شما قرار دارند پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال نمایید و آن‌ها را از حضور خود در آن منطقه مطلع کنید.

ارسال پیامک انبوه منطقه ای، یکی از انواع تبلیغات پیامکی موثر برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. شما می‌توانید با استفاده از ماژول ارسال پیامک از روی نقشه و یا ارسال بر اساس کد پستی تبلیغات خود را محدود به منطقه‌ای خاص کنید.

استفاده از بانک مشاغل

معمولا محیط هایی مانند مساجد، هیئت‌های مذهبی و تالارها تعداد زیادی فرش دارند. این مراکز به صورت دائمی و در تمام فصول سال نیازمند نظافت هستند. هدف قرار دادن این مشاغل می‌تواند در فصولی که مردم عادی کمتر از خدمات قالیشویی استفاده می‌کنند نتیجه بخش باشد. از این رو دسترسی به لیست مشاغل مختلف و ارسال پیامک به آن‌ها می‌تواند گزینه مناسبی باشد که پنل اس ام اس مدیانا با ارائه بانک مشاغل، دسترسی به شماره‌های تلفن این مشاغل را برای شما آسان‌تر کرده است.

ارسال پیامک امتیاز دهی و نظرسنجی

امتیازدهی و نظرسنجی دو فاکتور مهم برای ارزیابی عملکرد کسب‌وکار شما است. به واسطه ارسال پیامک و پرسیدن نظر مشتریان می‌توانید علاوه بر بهبود عملکرد خود، رضایت مشتریان خود را جلب کنید و به آن ها اطمینان دهید که نظر آن‌ها در جهت بهبود عملکرد کسب‌وکار شما تاثیر گذار است.

اطلاع رسانی از خدمات جدید و تخفیفات

حفظ مشتریان سابق یکی از ملزومات هر کسب‌وکاری است. این مشتریان سابق شما هستند که به کسب‌وکار شما هویت بخشیده‌اند. برای حفظ مشتریان، آن ها را از هرگونه تغییرات در شیوه عملکرد و خدمات، به وسیله‌ ارسال پیامک مطلع سازید و همچنین با ارائه تخفیفات آن ها را ترغیب به دریافت مجدد خدمات کنید. شما همچنین می‌توانید با ارسال پیامک ‌های تراکنشی، مشتریان خود را از مراحل سفارش تا آماده سازی مطلع کنید.

پاسخگوی خودکار پیامکی

امروزه به دلیل مشغله‌ی کاری، افراد معمولا علاقه‌ای به انتظارهای طولانی پشت خطوط تلفن را ندارند. برای تسهیل روند کاری خود می‌توانید از ماژول پاسخگوی خودکار پیامک استفاده کنید تا مشتریان شما با ارسال عدد و یا کلمه ای مشخص، اطلاعاتی نظیر قیمت هر یک از خدمات، ساعت کاری و … را به صورت پیامک و در کسری از ثانیه دریافت کنند.

تبریکات مناسبتی

همانطور که پیشتر عنوان شد تعامل با مشتریان حرف اول را می‌زند و جزء واجبات است. برای یادآوری کسب‌وکار خود به مشتریان، می‌توانید در اعیاد مختلف برای آن ها با استفاده از پنل ارسال اس ام اس، پیامک تبریک و یا تسلیت ارسال کنید.

کاربرد-پنل-اس-ام-اس-برای-قالیشویی-ها

نمونه متن پیامک برای قالیشویی

ارسال پیامک منطقه‌ای

شعبه جدید قالیشویی ادیب در پاسداران

شماره تماس 22280007

***

قالیشویی سیمین در همسایگی شما!

شعبه جدید شهران افتتاح شد

شماره تماس 23456788

***

مجهزترین قالیشویی غرب تهران افتتاح شد!
قالیشویی محدوی

شماره تماس 388990

ارسال پیامک امتیاز دهی و نظرسنجی

مشتری گرامی آقای حامدی

آیا از خدمات قالیشویی سیمین راضی بوده اید؟

1-بله

2- خیر

***

مشتری گرامی خانم شهری به شماره قبض 987 خدمات قالیشویی سیمین را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

1-خوب

2- متوسط

3- ضعیف

با تشکر

*قالیشویی سیمین*

***

مشترک گرامی

کیفیت خدمات قالیشویی ادیب را چگونه ارزیابی می‌کنید، لطفا از 1 تا 5 به آن امتیاز دهید و

عدد مورد نظر را به همین شماره ارسال کنید

با تشکر

اطلاع رسانی از خدمات جدید و تخفیفات

مشترک محترم آقای غفوری

تعداد 2 تخته فرش ماشینی به شماره قبض 3567 تحویل گرفته شد.

***

مشترک گرامی خانوم ذوقی

روفوی دو دست فرش دستباف شما به شماره قبض 5677 در قالیشویی سیمین به پایان رسید. برای ارسال آن عدد 1 را به سامانه 98500034 ارسال نمایید.

***

50 هزار تومان تخفیف ویژه‌ استفاده از خدمات مبلشویی قالیشویی ادیب

شماره تماس 22280007

***

سرویس رفت و آمد برای شستشوی فرش تا آخر هفته رایگان

قالیشویی ادیب

شماره تماس 22280007

***

25% تخفیف جهت مبلشویی در منزل

قالیشویی سیمین

شماره تماس 35678

پاسخگوی خودکار پیامکی

مشترک گرامی برای اطلاع از قیمت خدمات

شستشوی عادی عدد 1

اعلاشویی و لکبرداری 2 را به سامانه پیامکی 982000345 ارسال نمایید

***

مشتری گرامی برای دریافت لیست قیمت خدمات قالیشویی ادیب کلمه “قیمت” را به سامانه 98200036 ارسال نمایید

قالیشویی ادیب

شماره تماس 35678

5/5 - (2 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .