پلتفرم جامع ارسال پیامک، پیام صوتی و تلفن ابری مدیانا

راهنمای کامل روش هایی برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک اغلب دارای سرمایه های محدود هستند. این محدودیت دلیل بر بسته شدن تمامی درهای تبلیغات نیست. روش های زیادی وجود دارد که با صرف هزینه های بسیار اندک می توانند منجر به جذب مشتری و فروش شوند.

همچنین روش هایی وجود دارند که هیچ هزینه ای در بر ندارند و تنها راه موفقیت در آنها مداومت و پیگیری است. شاید این روش ها در بازه زمانی بیشتری منجر به بازدهی شوند، اما مخاطبی که از این مسیر به شما اضافه می شود حقیقی و ماندگار خواهد بود.

اگر شما هم به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده اید و برای معرفی خود هزینه زیادی را در نظر ندارید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و درباره تبلیغات کسب و کارهای کوچک بیشتر بدانید.

در اولین گام به فکر راه اندازی وبسایت خود باشید

طراحی وبسایت باید یکی از اصلی ترین فعالیت های شما باشد. وبسایت به کسب و کار کوچک شما رسمیت می بخشد و کمک کننده بزرگی در جذب مشتری بالقوه می تواند باشد. کافیست برای موفقیت در جذب مشتری از این راه، به تولید محتوای مناسب و کاربردی در حوزه کاری خود بپردازید.

موتور جستجوی گوگل کاربران را به سمت وبسایت شما هدایت می کند. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب در محتوای سایت و بلاگ خود، رتبه خود را در گوگل افزایش خواهید داد و مخاطبان شما را در اولویت بالاتری در لیست پیشنهادات گوگل مشاهده خواهند کرد.

اگر دانش کافی برای طراحی وبسایت ندارید می توانید از قالب های آماده در این زمینه استفاده کنید.

برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک نباید از فعالیت در شبکه های اجتماعی غافل شد

شبکه های اجتماعی بهترین موقعیت را برای دسترسی به مشتریان بالقوه فراهم می کنند. بهترین جایی که می توانید به صورت رایگان با هزاران مخاطب تعامل داشته باشید شبکه اجتماعی است. شبکه های تاثیر گذار اجتماعی مانند فیسبوک، لینکدین و اینستاگرام روزانه میلیاردها بازدید دارند و افراد زمان زیادی از وقت خود را در این فضاها می گذرانند.

پس نتیجه می گیریم برای تبلیغات و دیده شدن نیاز به بودجه های میلیونی ندارید، کافیست آنچه را که در حوزه فعالیت شما دغدغه افراد است و از آن استقبال می کنند، آموزش دهید. مخاطبان از محتوای اصولی و غیر تکراری استقبال خواهند کرد و طرفدار شما خواهند شد. برگزاری مسابقات در شبکه های اجتماعی نیز می تواند به دیده شدن حداکثری شما کمک کند.

 

بازاریابی پیامکی را به عنوان یک گزینه اقتصادی و مورد نیاز امتحان کنید

پنل اس ام اس همان ابزاریست که در هر کجای مسیر تجارت خود باشید به آن احتیاج خواهید داشت. هر چقدر زودتر از رقبا از این ابزار برای ارتباط موثرتر استفاده کنید، مشتری های وفادارتر و همراه تری خواهید داشت. ارسال پیامک هزینه بسیار ناچیزی برای شما دارد اما کمک بزرگی به حفظ مشتریان کسب و کار کوچک شما خواهد کرد.

همچنین امکان جذب مشتری هدفمند در پنل پیامک کمک می کند دایره مشتریان خود را افزایش دهید. پیامک با آماری باورنکردنی در صدر تمام تبلیغات در زمان دیده شدن قرار دارد و تقریبا تمامی پیامک ها در کمتر از 3 دقیقه خوانده می شوند. دیگر هنر شماست که با نوشتن متنی جذاب بتوانید مخاطب را مشتاق به تعامل کنید. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مدیانا اس ام اس مراجعه کنید.

طراحی لوگو، کارت ویزیت و بسته بندی لازمه کار شماست

تصویری که شما از خود به مخاطبان نشان می دهید، هویت بصری شماست. باید یک هویت بصری واحد برای خود تعیین و طراحی کنید. انتخاب یک یا چند رنگ برای خود و طراحی لوگو از ابتدایی وظایف شما در تصویر سازی برندتان است.

پس از آن کارت ویزیت و بسته بندی مناسب می تواند به برند کوچک شما اعتبار و هویت ببخشد و در جذب مخاطبان موثر باشد. همچنین طراحی پست های شبکه های اجتماعی شما باید تابع این هویت بصری باشد، حتما می دانید که دیده شدن یک پست چقدر به طراحی خوب آن وابسته است.

در ادامه به چند اقدام موثر دیگر برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک اشاره خواهیم کرد:

  1. در گروه ها و انجمن های صنفی مرتبط با حوزه فعالیت خود عضو شوید تا از اخبار و اطلاعات به روز در آن زمینه آگاه شوید.
  2. مشتریان را با رضایت قبلی به عضویت خبرنامه پیامکی خود درآورده و آنها را از جدیدترین محصولات و تخفیف ها با خبر کنید.
  3. مقالات تخصصی در حوزه فعالیت خود تولید کنید و در نشریات مرتبط منتشر کنید.
  4. با کسب و کارهای کوچک دیگر که می توانند در حوزه کاری شما مکمل باشند همکاری کنید و به معرفی یکدیگر بپردازید. با این کار در حال تبادل مخاطبان خود با مخاطبان همکار هستید و یک تبلیغات رایگان و مفید خواهید داشت.

در آخر…

تجربه نشان داده کسب و کارهای کوچک با استفاده از بازاریابی موبایلی به نتایج قابل توجهی رسیده اند. در بین بازاریابی های موبایلی، اس ام اس مارکتینگ بیشترین قدمت را دارد و جالب است که هنوز هم در این عرصه پیشتاز است.

به شما پیشنهاد می کنیم با خرید ابتدایی ترین سامانه پیامک شروع به کار کنید و پس از کسب تجربه از آن پنل خود را ارتقا دهید و به امکانات بی نظیر وب سرویس پیامک و افزونه های پیامکی دست پیدا کنید. برای شروع به کار مدیانا به شما کمک خواهد کرد، کافیست با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کنید. 02154968000

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .