پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

مناسبت‌های مهم اردیبهشت 1402 برای بازاریابی پیامکی

مناسبت های اردیبهشت 1402

این روزها در کنار کیفیت محصولات خود باید سعی کنید به شیوه‌ای مناسب، کسب‌وکار خود را به مخاطبین معرفی کنید. به همین دلیل رقابت شدیدی در بازاریابی و تبلیغات کسب‌وکارها وجود دارد. بازاریابی پیامکی یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین روش‌هایی است که می‌توانید با کمک آن برند خود را در بین مشتریان و مخاطبین بالقوه خود تقویت کنید. اما چه زمانی باید پیامک بفرستیم؟ کدام مناسبت به کسب‌و‌کار من مربوط می‌شود؟ چه متنی ارسال کنیم بهتر است؟ اینها همه سوالاتی است که ممکن است شما هم با آن مواجه شوید. به جز پیامک‌هایی که می‌توانید برای تبلیغات یا تعیین نوبت در مجموعه خود برای مشتریان ارسال کنید، یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای استفاده از بازاریابی پیامکی و ارسال پیام‌ کوتاه در مناسبت‌های مختلف است. در هر یک از ماه‌های سال، مناسبت‌های گوناگونی وجود دارد که می‌تواند در فروش شما موثر باشد. در این مقاله از مدیانا همراه ما باشید تا به شما بگوییم که مناسبت‌های مهم اردیبهشت 1402 چیست و بهتر است چه متن پیامکی برای آن بفرستید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

بازاریابی مناسبتی چیست؟

تبلیغات و اقدامات مختلفی که کسب‌وکارها در مناسبت‌های خاصی انجام می‌دهند تا میزان فروش خود را افزایش دهند، بازاریابی مناسبتی نام دارد. در هر مناسبت خاص، شما می‌توانید از نمونه متن‌های ویژه آن مناسبت استفاده کنید و با ارسال پیامک به مشتریان، میزان فروش خود را افزایش دهید. در حقیقت بازاریابی مناسبتی، تکنیک خاصی در فروش به حساب می‌آید که با برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی‌های به موقع در روزهای خاصی از ماه، فروش بیش‌تری حاصل شود. هدف این نوع از بازاریابی، افزایش میزان فروش محصولات حتی در کسب‌وکارهای کوچک است.

اهمیت مناسبت‌ها در بازاریابی پیامکی

با درنظرگیری مناسبت‌های مختلف و به‌خصوص مناسبت‌هایی که با کسب‌وکار شما مرتبط هستند تغییرات زیادی را در کسب‌وکار خود ایجاد خواهید کرد. اگر استراتژی مناسبی برای بازاریابی پیامکی خود داشته باشید، لازم است از مناسبت‌های هر ماه اطلاع داشته باشید تا آن‌ها را در برنامه خود جای دهید. مناسبت‌های خاص و مرتبط بودن آن با کسب‌وکار شما کمک می‌کند برای بار دیگر، برند خود را برای مشتریانتان یادآوری کنید. شما می‌توانید با روش‌های مختلفی، مناسبت‌ها را در متن پیامکی خود جای دهید، در حقیقت باید ترکیبی از بازاریابی مناسبتی و بازاریابی پیامکی را به وجود آورید.

  • امکانات ویژه‌ای را در مناسبت‌های خاص ارائه دهید. (برای مثال پیک رایگان برای ارائه خدمات با توجه‌ به ارسال منطقه‌ای پیامک‌ها)
  • با لحنی صمیمانه و تبریک مناسبت خاص، احساس خوبی نسبت به برند خود به وجود بیاورید.
  • در مناسبت‌های مرتبط با کارتان از آنها نظرسنجی کنید.

مناسبت‌های مهم اردیبهشت 1402 + نمونه متن پیامک برای آنها

اردیبهشت 1402

همان‌طور که گفتیم بازاریابی مناسبتی از تاثیر زیادی در فروش شما برخوردار است. برای اینکه بتوانید این تاثیر را به‌خوبی مشاهده کنید بهتر است تمامی مناسبت‌های هر ماه از سال 1402 را در جایی یادداشت کرده و با توجه‌ به کسب‌وکار خود برای ارتباط با مشتریان‌تان از آنها استفاده کنید. ما در ادامه مهم‌ترین مناسبت‌های اردیبهشت 1402 به همراه نمونه متن پیامک پیشنهادی برای هر کدام برای شما لیست کرده‌ایم تا بتوانید از آنها برای اس‌ام‌اس مارکتینگ کسب‌و‌کار خود استفاده کنید.

2 اردیبهشت 1402

عید فطر 

در فرهنگ ما مسلمانان، عید فطر به‌عنوان جشنی برای بازگشت به فطرت شناخته شده است. مسلمانان درست بعد از یک ماه بندگی و روزه‌داری که ارتباط عمیقی با خداوند متعال داشته‌اند، اولین روز ماه شوال را به‌عنوان عید فطر جشن می‌گیرند. حضرت علی (ع) در ارتباط با روز عید فرموده است: «این عید برای شخصی است که خداوند روزه او را پذیرفته و نماز او را قبول کرده است و هر روزش که از خداوند نافرمانی نشود، آن روز عید است.»

 

هزار شکر که عید صیام شد شروع

هزار حیف که ماه صیام شد تمام

عید فطر  بر شما مبارک

{نام کسب‌وکار}

 

شما می‌توانید نام کسب‌وکار، لینک پیج اینستاگرام و اطلاعاتی از فروشگاه خود را در انتهای این پیام بنویسید. سپس آن را به‌صورت انبوه ارسال کنید. همچنین در صورتی‌ که تخفیف خاصی برای عید فطر در نظر دارید با استفاده از این پیامک، مشتریان خود را مطلع کنید.

 روز جهانی زمین

این روزها زمین توسط انسان‌ها در حال نابودی است. به همین دلیل طرفداران محیط‌زیست در تمام کشورهای جهان از جمله ایران دور هم جمع می‌شوند و در این روز فعالیت‌های زیست محیطی انجام می‌دهند. دوم اردیبهشت ماه به‌عنوان روز جهانی زمین پاک شناخته شده و هدف آن پیدا کردن راه‌حلی برای بحران تغییرات آب‌وهوایی، حل مشکلات آلودگی‌های پلاستیک‌ها و مراقبت از گونه‌های در حال انقراض است. شما می‌توانید به‌عنوان صاحب یک فروشگاه محصولات ارگانیک در دوم اردیبهشت، فروش خود را با ارسال پیامک افزایش دهید، یا حتی کمپین‌ها و مسئولیت اجتماعی را به مناسبت روز جهانی زمین ترتیب بدید. 

 

کاربر گرامی

با خرید محصولات آرایشی دست‌ساز فروشگاه {نام فروشگاه} برای پاکیزه‌شدن کره زمین قدم بردارید.

به مناسبت روز جهانی زمین پاک، محصولات را با تخفیف 20 درصدی تهیه کنید.

{لینک خرید}

3 اردیبهشت 1402

جشن اردیبهشتگان 

در دوره ایران باستان، جشن‌های مختلفی برای نکوداشت و پاسداشت نیکی و پارسایی و برقراری اتحاد میان ایرانیان برگزار می‌شد. هدف اصلی از برگزاری این جشن، ستایش نیکی و پرهیز از بدی بود. بنابراین جشنی باستانی که در آن راستی، درستی و اخلاق را ستایش می‌کنند، اردیبهشتگان نام دارد که به گلستان جشن نیز معروف است. در حقیقت هر ماه 30 روز داشت و جشن‌های دوازده‌گانه، معروف‌ترین جشن ایران باستان محسوب می‌شد. از عدد 1 تا 30 میان ایرانیان باستان، روزهایی که هم معنی یک ماه بودند در همان ماه به‌ روز آن شهرت پیدا می‌کردند. برای مثال 13 معادل تیر است و به همین دلیل در 13 تیرماه، جشن تیرگان برگزار می‌کنند.

 

در جشن اردیبهشتگان همراه ما باشید!

20% تخفیف در روز 3 اردیبهشت در مرکز خرید اوپال

{نام فروشگاه}

روز معماری

نخستین دوشنبه اکتبر در هر سال به‌عنوان روز جهانی معماری شناخته شده است. این روز در تقویم ایرانی معادل دوم اردیبهشت ماه است که توسط اتحادیه بین‌المللی معماران برای یادآوری نقش و مسئولیت مهم این عزیزان و نقش آن در تامین نیازهای بشر برای سکونت به نام روز معمار نام‌گذاری شده و روز معمار در ایران مصادف با بزرگداشت شیخ بهایی، دانشمند نامدار عصر صفوی نیز هست. 

 

علی عزیز

معمار، خالق بناهای جدید و پل‎هایی برای رسیدن به رویاهای خود است.

پس با ورود به این رشته، غیرممکنی برای تو وجود ندارد.

روز معماری را به شما دانشجوی عزیز تبریک می‌گوییم.

{نام دانشگاه}

 

9 اردیبهشت

روز جهانی روانشناس و مشاور

این روزها با بروز مشکلات روحی و روانی، نیاز به حضور یک روانشناس یا مشاور بیشتر از قبل احساس می‌شود. پزشک، حال جسم را مداوا می‌کند و روانشناس، درمانگر مشکلات روحی است. اما جسم و روح انسان، دو عضو جدایی‌ناپذیر هستند که آسیب به یکی، دیگری را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. پس این درمانگران با مطالعه و شناخت روح و ذهن انسان به درمان آسیب‌های به وجود آمده کمک می‌کنند. اگر کلینیک روانشناسی دارید از مزیت‌های پنل اس ام اس برای کلینک‌های روانشناسی غافل نشوید. 

علی عزیز

شهامت گاهی ندای درون توست که آرام می‌گوید: فردا دوباره تلاش خواهم کرد.

کلینیک {نام کلینیک} به مناسبت روز روانشناس و مشاوره،

جلسات خود را در نهم اردیبهشت با 20% تخفیف برگزار می‌کند.

برای دریافت نوبت، واژه نوبت‌دهی را ارسال کنید.

 

روز جهانی آرزو

همان‌طور که می‌دانید امید در انسان از آرزوهای وی سرچشمه می‌گیرد. پس برای امیدوار بودن در زندگی نیاز دارید هیچ روزی دست از آرزو کردن برندارید. نهم اردیبهشت معادل بیست و  نهم آوریل در تمام جهان به‌عنوان روز آرزو شناخته شده و دلیل نام‌گذاری آن، برآورده‌شدن آرزوی کودکی به نام کریستوفر گراسیوس است که به دلیل ابتلا به سرطان خون فرصت زیادی برای زندگی نداشت.

اما از آنجایی که او همیشه آرزوی پلیس شدن را در سر می‌پروراند در همان روزهایی که با بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کرد و در سن 7 سالگی به آرزوی خود رسید. اطرافیان او شرایطی را مهیا کردند که بتواند با پلیس‌ها دیدار داشته باشد و به او کلاه پلیس هدیه دادند. این روز در تقویم جهانی نشان می‌دهد که فرقی ندارد چه شرایطی دارید، انسان باید به آرزوهای خود برسد و همیشه در حال آرزو کردن باشد. یادتان باشد هیچ غیرممکنی وجود ندارد.

 

رهای عزیز

در روز جهانی آرزوها، آرزو کن و گردونه شانست رو با ارسال عدد 1 بچرخون.

ما از طرف {نام فروشگاه} آرزو می‌کنیم که تمام آرزوهای شما روزی به حقیقت بپیوندند.

{لینک سایت}

 

  روز جهانی دامپزشک

عدم حضور دامپزشکان، تهدید بزرگی برای سلامت جامعه محسوب می‌شود. قشر مهمی از جامعه که با مطالعه روی حیوانات و مداوای آن‌ها کمک می‌کنند بیماری‌های انسان نیز کاهش پیدا کند،دامپزشکان هستند. علاقه‌مندان به حیوانات باید به طور مرتب به دامپزشک مراجعه کنند و این فرصت خوبی برای جلب‌توجه مشتریان بیش‌تر در روز جهانی دامپزشک است.

 

مشتری گرامی

به مناسبت روز جهانی دامپزشک

ما در پت‌شاپ {نام پت‌شاپ} خدمات خود را با تخفیفات ویژه‌ای ارائه می‌دهیم.

منتظر دیدار حیوان خانگی کوچک شما هستیم.

{لینک فروشگاه}

 

10 اردیبهشت

جشن چهلم نوروز

برگزاری جشن‌های مختلف یکی از مرسوم‌ترین آیین‌های ایرانیان باستان است. بیش‌تر این جشن‌ها نیز با هدف نکوهش بدی‌ها و پاسداشت نیکی‌ها برگزار می‌شوند. چهلمین روز بعد از آغاز عید به‌ عنوان جشن چهلم نوروز یا آبان روز شناخته شده است. این روز که میان ایرانیان باستان به جشن چلمو نیز شهرت دارد باید با آیین خاصی مانند پخت آش شیر برگزار شود و کسی حق ندارد از شخص دیگری دلخور باشد.

 

باورت میشه که چهل روزه که سال نو شده؟!

به مناسبت جشن چلمو شما را به خرید با ارسال رایگان از وب‌سایت فروشگاه دعوت می‌کنیم

{نام فروشگاه}

 

 روز ملی خلیج‌ فارس

در همین روزها و سال 1621 بود که شاه‌عباس صفوی با کمک نیروهای انگلیسی توانست هرمز را برای همیشه از چنگ پرتغالی‌ها دربیاورد. همین اقدام باعث شد تا سالیان زیادی از او به نیکی یاد کنند و شورای عالی انقلاب فرهنگی و دولت ایران، دهم اردیبهشت را به‌عنوان روز ملی خلیج‌فارس انتخاب کرد.

 

تا روزی که جان در بدن است

خلیج‌فارس، نامش برقرار است

روز ملی خلیج‌فارس بر تمام مردم ایران زمین مبارک

{نام فروشگاه} 

بازاریابی مناسبتی اردیبهشت 1402

11 اردیبهشت

روز جهانی کارگر

عامل اصلی حرکت جامعه به‌سوی رشد و پیشرفت، کارگران هستند. بنابراین در هر کشوری که از فکر و توانایی کارگران استفاده می‌شود، توسعه و ترقی در آن کشور چند برابر خواهد شد. بنابراین به‌ پاس تلاش‌های این قشر زحمت‌کش، یازدهم اردیبهشت ماه به‌عنوان روز جهانی کارگر نامیده شد.

 

تو با دستان توانمندت نشان دادی که چه قدرتی داری!

و به‌ راستی که صبر را باید از کارگری یاد گرفت که بسیار کار کرد و خسته شد تا اهل خانه همیشه شاد باشند.

روز جهانی کار و کارگر مبارک

{نام سازمان یا اداره}

 

 روز جهانی عشق

هارولد دبلیو. بِکِر که بنیان‌گذار موسسه بنیاد عشق بوده، در اولین روز از ماه می تمام جوامع بشری را به صلح، یادگیری علم و عشق‌ورزی دعوت کرده است. البته که هر روز برای عاشقان است. اما همین روز جهانی عشق فرصت خوبی برای افزایش فروش خدمات یا محصولات شما محسوب می‌شود. پس تخفیف خوبی در نظر بگیرید و با یک متن جذاب، عشاق را به خرید کادویی کوچک تشویق کنید.

 

عشق را به شریک زندگی‌تان هدیه کنید!

فقط تا آخر امشب فرصت دارید از تخفیفات ویژه ما بهره‌مند شوید.

پس با خرید یک هدیه زیبا در روز جهانی عشق، نشان دهید که چقدر دوستش دارید.

{نام فروشگاه کادویی فروشی}

 

12 اردیبهشت

روز معلم

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در 12 اردیبهشت ماه سال 1358 که توسط گروه فرقان اتفاق افتاد. این روز را به‌ عنوان روز معلم نام‌گذاری کردند. قشر زحمت کشی از جامعه که با گروه سنی مختلفی در ارتباط هستند و سال‌ها با عشق، دروس مختلف را به آینده‌سازان این سرزمین می‌آموزند. به‌ پاس گرامیداشت زحمات معلمان می‌توانید با ارسال یک پیامک به معلمان این روز را تبریک بگویید یا با در نظر گیری تخفیف بیش‌تر در فروشگاه خود، مشتریان بیش‌تری جذب کنید.

کسب وکارهایی مانند فروشگاه‌ها می‌توانند از روز معلم برای تبریک و همچنین در نظر گرفتن درصد تخفیف خرید کلی یا روی کالاهای خاص استفاده کنند. البته آن‌ها می‌‎توانند گروه اول را دانش آموزان یا خانواده آن‌ها را در نظر بگیرند تا با تخفیف بتوانند آن‌ها را ترغیب به خرید کادو برای روز معلم کنند.

موسسات و مدارس می‌توانند برای تبریک به معلمان و مدرسان آموزشگاه های خود پیامک ارسال کنند. همچنین می توانند اگر به دنبال برگزاری جشنی هستند، از این طریق دانش آموزان یا دیگران را مطلع کنند.

 سازمان‌های دولتی از جمله آموزش و پرورش می‌توانند با ارسال پیامک تبریک روز معلم، نشان دهد که همیشه به یاد آن‌ها است.

به هر حال، مهم ترین کاربرد پیامک، برای فروشگاه‌ها است تا بتوانند با ارسال کد تخفیف ویژه، کاربران هدف خود را به ترغیب به خرید برای تهیه کادو کنند.

 نمونه پیامک روز معلم

معلم عزیز

با کدامین جملات تو را توصیف کنیم که به‌اندازه زحمات چندین ساله‌ات ارزش داشته باشد؟ ما سپاسگزار شما معلمی هستیم که به‌جای اندیشه‌ها، اندیشیدن را آموخت.

روز معلم مبارک

{نام اداره یا مدرسه}

 ***

معلمین عزیز

ما از شما آموختیم که چگونه زنده باشیم و زندگی کنیم.

روزتان مبارک.

{نام اداره یا مدرسه}

***

تخفیفی به شیرینی خاطرات مدرسه

به مناسبت روز معلم کلیه لوازم التحریرها شامل 50% تخفیف می‌شوند.

{نام فروشگاه}

17 اردیبهشت

روز جهانی خنده

احتمالا شنیده‌اید که می‌گویند خنده بر هر درد بی‌درمان، دواست. خندیدن باعث ایجاد حس خوب می‌شود و ساده‌ترین ابزاری است که می‌تواند حال شما را در طول روز بهبود ببخشد. به همین دلیل هفدهم اردیبهشت ماه به‌ عنوان روز جهانی خنده نام‌گذاری شده تا انسان‌ها به خودشان یادآوری کنند که می‌توانند با خندیدن، استرس خود را کاهش دهند. ایده نام‌گذاری روز جهانی خنده متعلق به مادان کاتاریا بود که یوگای خنده را ابداع کرد.

 

سامان عزیز

ما در فروشگاه {نام فروشگاه} جشنواره‌ای برگزار کردیم تا لبخندهای شما را ببینیم.

پس همین حالا با وارد شدن به لینک زیر یا حضور در شعب ما از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

لبخند شما، قوت قلب ما است.

روز جهانی خنده مبارک.

 

20 اردیبهشت

روز خرم‌آباد

لرستان، دیاری با چشمه‌های زیبا که به شهر هزار چشمه معروف است. یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای ایران که هر ساله میزبان گردشگران زیادی است. خرم‌آباد به‌عنوان اولین سکونت گاه مردم شناخته شده و می‌توان آثار تاریخی زیادی را در این منطقه مشاهده کرد.

 

با سلام

از شما مردم غیور لرستانی دعوت می‌کنیم که در ساعت 10 صبح به مناسبت روز خرم‌آباد در جشنواره محلی لرستانی‌ها کنار ما باشید.

وعده دیدار ما، قلعه فلک افلاک

{نام نهاد}

 

22 اردیبهشت

روز جهانی پرستار

فلورنس نایتینگل، شخصی بود که نقش مهمی در جامعه پرستاری داشت و به همین دلیل از سال 1974، 12 می معادل بیست و دوم اردیبهشت ماه که روز تولد این شخص بود به‌عنوان روز جهانی پرستار نام‌گذاری شد. نه‌تنها در دوران کرونایی بلکه در هر روزی می‌توان اهمیت نقش پرستار را در جامعه احساس کرد. پس تصور کنید که جامعه بدون حضور این قشر زحمت‌کش چه سرنوشتی خواهد داشت. به همین دلیل با پیامی زیبا می‌توان این روز را به جامعه پرستاران و کادر درمان تبریک گفت.

 

پرستاران عزیز

یک قهرمان، تنها زندگی یک نفر را نجات می‌دهد و شما زندگی چندین هزار نفر را

و به‌راستی که پرستاری یعنی وقف زندگی خود برای مراقبت از دیگران

روز جهانی پرستار بر شما فرشتگان زمینی مبارک

{نام مرکز پزشکی}

 

25 اردیبهشت

روز پاسداشت زبان فارسی  / روز بزرگداشت فردوسی

ابوالقاسم حسن منصور که همه ما او را به فردوسی می‌شناسیم، شاعر و حماسه‌سرای متعلق به قرن چهارم است. از معروف‌ترین آثار وی می‌توان به شاهنامه اشاره کرد. در کتاب شاهنامه زندگی شاهان ایران زمین به‌ صورت شعر نوشته شده است.

 

زبان‌ آموز گرامی

خوشحالیم که قدم در راه یادگیری زبان انگلیسی برداشته‌اید و همچنان زبان پارسی را پاس می‌دارید.

Dear language learner

We congratulate Hakim Abulqasem Ferdowsi on the anniversary of the preservation of the Persian language.

I suffered a lot this year

Ajam, I brought you to Parsi

آموزشگاه {نام آموزشگاه زبان}

 روز جهانی خانواده 

خانواده اصلی‌ترین نهاد یک جامعه است که در رشد و شکوفایی آن موثر است. اگر چه در یک کشور، خانواده به‌عنوان کوچک‌ترین واحد شناخته شده اما بیش‌ترین تاثیر را در فرهنگ و آینده یک جامعه دارد. به‌گونه‌ای که تحول فردی، اجتماعی و رشد و ارزش‌های هر انسان در خانواده شکل می‌گیرد. رسول اکرم (ص) در این باره می‌فرمایند که تشکیل خانواده، به‌ جا آوردن نیمی از دین است.

 

 فیلم سینمایی {نام فیلم} را در روز خانواده رایگان ببینید!

کد تخفیف اشتراک به مناسبت روز خانواده: {کد تخفیف}

{آدرس سایت}

27 اردیبهشت

روز ارتباطات و روابط‌عمومی

اصلی‌ترین ارکان ارتباطی در یک جامعه، کارمندان و مدیران روابط‌عمومی هستند. در سال‌های اخیر می‌توانیم ببینیم که روابط‌عمومی تا چه اندازه روی فعالیت‌های علمی، حرفه‌ای و الکترونیکی می‌تواند موثر باشد. بالاخره با تلاش روزافزون این عزیزان، بیست و هفتم اردیبهشت ماه نیز به‌عنوان روز ارتباطات و روابط‌عمومی نام‌گذاری شد.

 

جناب آقای مهندس {نام و نام خانوادگی شخص}، همکار گرامی بخش روابط‌عمومی

از تلاش شما ممنونیم که سبب شد حلقه ارتباطی میان مردم و شرکت {نام شرکت} تقویت شود.

یادمان نمی‌رود که چطور با دانش و اطلاعات خود، روابط ما را استحکام بخشیدید.

روز روابط‌عمومی مبارک.

 

روز جهانی مخابرات

از گذشته‌های دور، بشر به‌ نوعی به ارتباطات برای زندگی بهتر نیاز داشته است. در این سال‌ها نه‌ تنها این نیاز از بین نرفته، بلکه شکل جدیدی به خود گرفته است. به‌گونه‌ای که در این روزها همه مردم به شکلی با ارتباطات نوین سر و کار دارند. علاوه بر تماس‌های تلفنی و پیامک‌ها، اینترنت نیز شکل جدیدی از ارتباطات است که در روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه به‌ عنوان روز جهانی مخابرات برای آن نام‌گذاری شده است.

 

علی عزیز

مشترک کم‌مصرف {نام اپراتور}

تا پایان امشب، تمامی مکالمات درون‌شبکه‌ای شما رایگان و مکالمات برون شبکه‌ای شما با تخفیف 50 درصدی محاسبه می‌شود.

روز جهانی مخابرات گرامی باد.

28 اردیبهشت

روز جهانی موزه و میراث‌فرهنگی

موزه‌ها در نشان‌دادن فرهنگ و تاریخ یک کشور، نقش مهمی دارند. این فضاها به وجود آمده‌اند تا به‌خوبی از میراث‌فرهنگی حفاظت کنند. به‌خصوص در کشوری مانند ایران که تاریخی غنی دارد می‌توانید موزه‌های زیادی را با رویکرد تاریخی، طبیعی و هنری ببینید. در این موزه‌ها، همه آنچه که باید درباره تاریخ قدیم ایران بدانید، وجود دارد.

هم‌وطن گرامی

تاریخ ایران در موزه‌ {نام موزه} برای شما بازگو می‌شود.

همه ما در برابر حفظ این آثار ارزشمند مسئول هستیم.

به مناسبت روز جهانی موزه و میراث‌فرهنگی، به‌صورت رایگان از موزه {نام موزه} بازدید کنید.

شما هم دعوتید.
{لینک سایت}

 روز دفترچه یادداشت

خاطرات، همه آن چیزی هستند که یک انسان را زنده نگه می‌دارند. گاه، این خاطرات شیرین و گاهی تلخ است. چه برای نوشتن خاطرات و چه برای یادداشت مهم‌ترین نکات درسی نیاز به خرید دفترچه یادداشت دارید. حتی ممکن است کارهای روزانه خود را در این دفترچه لیست کنید. کاربرد گسترده دفترچه یادداشت‌ها باعث شده بیست و هشتم اردیبهشت ماه به‌عنوان روز دفترچه یادداشت نام‌گذاری شود.

 

سارای عزیز

خبر داری امروز چه روزیه؟

دفترچه‌های فروشگاه {نام فروشگاه لوازم‌التحریر} را فقط تا پایان امروز با تخفیفات استثنایی بخرید.

روی لینک زیر کلیک کنید تا به مناسبت روز دفترچه یادداشت

محصولات ما را با بیش‌ترین تخفیف سفارش دهید.

{لینک سایت}

30 اردیبهشت

روز جهانی منابع انسانی

منابع انسانی به‌عنوان عضو یا اعضایی از یک شرکت شناخته شده‌اند که با فعالیت‌های خود، روح تازه‌ای به سازمان‌ها می‌بخشند. در حقیقت ارتقای نیروهای انسانی یک شرکت تاثیر زیادی در پیشرفت آن خواهند داشت. بنابراین این نیروهای منابع انسانی هستند که تعیین می‌کنند که یک شرکت تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

 

سرکار خانم / جناب آقای {نام و نام خانوادگی شخص}

نیروی محترم منابع انسانی شرکت {نام شرکت}

بابت تمام تلاش‌های شما سپاسگزاریم و قطعا می‌توان گفت که حضور شما نقش موثری در اداره شرکت دارد.

روز ملی منابع انسانی مبارک.

 ***

علی عزیز، نیروی پر تلاش منابع انسانی شرکت {نام شرکت}

از شما به‌عنوان ارزشمندترین نیروهای حاضر در شرکت سپاسگزاریم. شما، مهم‌ترین عضو شرکت در کنار مدیران آن هستید.

روزتان مبارک.

 

31 اردیبهشت

روز دختر

دخترها عزیزترین عضو خانواده هستند که از همان کودکی با چهره‌ای معصوم و شیرین از تمام اعضای خانواده دلبری می‌کنند. روز سی و یکم اردیبهشت ماه در سال 1402 نیز برای این فرشته‌های زمینی است تا نشان دهیم که تا چه اندازه محبوب دل‌ها هستند. از طرفی این روز مصادف با تولد حضرت معصومه (س) بوده که به دختران سرزمینمان یادآوری می‌کند باید تا چه اندازه از این شخصیت دینی پیروی کنند. ایشان بهترین الگو برای دختران ما هستند.

 

دانشجوی گرامی

به‌پاس گرامی‌داشت سالروز تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر از شما دعوت می‌کنیم که در جشنواره روز دختر در سالن همایش دانشگاه {نام دانشگاه} شرکت کنید.

دیدار ما؛ 31 اردیبهشت 1402 راس ساعت 10 صبح

*** 

و از لبخند خداوند، دختر آفریده شد.

از شما به‌عنوان دانشجوی رشته {نام رشته} دانشگاه {نام دانشگاه} می‌خواهیم که در جشن روز دختر همراه ما باشید.

ساعت 9 صبح در سالن همایش دانشگاه منتظر شما هستیم.

***

دختری نباش که به مردی نیاز داره.

دختری باش که مردی به اون نیاز داره

این ها باهم متفاوتند

 روزت مبارک دختر قوی

باشگاه ورزشی یام

 

برای مشاهده نمونه پیامک‌های بیشتر به وبلاگ نمونه پیامک روز دختر مراجعه کنید. فراموش نکنید که در انتهای پیامک راه های ارتباط با مشتریان را قرار دهید و مشتریان خود را ترغیب به انجام فعالیت خاصی مانند بازدید از سایت، وارد کردن اطلاعات و … کنید.

 روز جهانی چای

چای، یکی از نوشیدنی‌های محبوب ما ایرانیان است. سال‌های زیادی است که چای در مناطق مختلف کاشت و برداشت می‌شود. به‌گونه‌ای که پیدایش چای برای اولین بار تقریبا 2750 سال قبل از میلاد مسیح در چین صورت گرفت. اما این روزها ایرانیان از طرفداران این نوشیدنی هستند و همراه آن از خوراکی‌های خوشمزه دیگری مانند شیرینی‌ها استفاده می‌کنند. سی و یکم اردیبهشت ماه به‌ عنوان روز جهانی چای نام‌گذاری شده است.

علی عزیز

تا ساعت 12 امشب می تونی با سفارش غذا از کافه {نام کافه}، یک چای رایگان دریافت کنی.

روز جهانی چای مبارک.

 ***

دوست خوبم سلام

به مناسبت روز چای، انواع چای با طعم‌های مختلف را با 15% تخفیف سفارش دهید.

{لینک سایت}

 روز جهانی مدیتیشن

فرقی ندارد که فردی معنوی هستید یا خیر. انجام حرکات یوگا و مدیتیشن به‌عنوان فعالیت‌های روزانه به شما کمک می‌کند که از مشکلات زیادی جلوگیری کنید و به آرامش ذهنی برسید. بنابراین زمانی که با طوفانی از مشکلات روبه‌رو هستید پیشنهاد می‌کنیم برای چند لحظه دراز بکشید و فقط به اتفاقات مثبت فکر کنید. روز جهانی مدیتیشن نیز به دلیل علاقه زیاد مردم سراسر جهان به این فعالیت ورزشی است که روزانه تعداد زیادی از افراد برای رسیدن به آرامش ذهنی و درونی خود، حرکات آن را انجام می‌دهند. یوگا، تنها یک تمرین جسمانی نیست. بلکه تمرینی ذهنی برای رسیدن به آرامش درونی است. 

کاربر گرامی

به مناسبت روز جهانی مدیتیشن می‌توانید در تمامی کلاس‌های ما با تخفیف 20 درصدی شرکت کنید.

مرکز یوگا {نام مرکز}

*** 

آیا می‌دانستید

با تمرینات یوگا می‌توانید افکار مزاحم ذهنتان را متوقف کنید؟

پس با تخفیف 50 درصدی کلاس‌های یوگا در {نام باشگاه} ثبت‌نام کنید.

روز جهانی مدیتیشن مبارک.

 روز جهانی نانوایی 

نان یکی از عضوهای جدایی‌ناپذیر سفره ایرانیان است. ولی همه نان‌ها ارزش غذایی خوبی ندارند و کیفیت خوب نان بستگی به نانوا و طرز پخت آن دارد. به‌پاس گرامیداشت از زحمات این قشر پرتلاش جامعه، سی و یکم اردیبهشت ماه به‌عنوان روز جهانی نانوایی نام‌گذاری شده است.

مشتری گرامی

تمامی نان و شیرینی‌های ما در فروشگاه {نام فروشگاه نان و شیرینی} به مناسبت روز جهانی نانوا فقط تا پایان امروز با تخفیفات استثنائی به فروش می‌رسند.

جهت خرید غیرحضوری و مشاهده محصولات با تخفیف ویژه روی لینک زیر کلیک کنید.

{لینک سایت}

ارسال پیامک انبوه مناسبتی با استفاده از پنل پیامکی

همانطور که گفتیم برای اینکه بتوانید در مناسبت‌های خاص تمام حواس مخاطبین خود را جلب کنید بهتر است از بازاریابی پیامکی استفاده کنید. برای این کار کافی است تنها یک پنل پیامکی و متن‌هایی جذاب برای آن داشته باشید. با استفاده از این دو ابزار می‌توانید به انبوهی از مشتریان پیامک بفرستید. یکی از ویژگی‌های استفاده از پنل‌های پیامکی در مناسبت‌های خاص، امکان تفکیک مخاطبان و ارسال متن مورد نظر به‌صورت انبوه است. با پنل پیامکی و یک متن اصولی می‌توانید مشتریان خود را از تخفیفات ویژه‌ای که در مناسبت‌های خاص در نظر دارید، مطلع کنید. همچنین با ارسال پیام‌های تبریک حتی بدون تخفیف، احساس صمیمیت بیش‌تری میان شما و مشتریانتان پدیدار خواهد شد. به‌گونه‌ای که بسیاری از کاربران برند شما را به‌خوبی می‌شناسند. زیرا در هر مناسبتی به یاد آن‌ها بودید. ضمن اینکه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به افرادی که مشترین بالقوه شما هستند نیز می‌تواند برای شما جذب مشتری جدید داشته باشد.

بهترین پنل پیامک برای بازاریابی مناسبتی

اکنون که در این مطلب گفتیم بازاریابی مناسبتی چه تاثیری در کسب‌وکار شما دارد. احتمالا به دنبال راه‌هایی برای ایجاد پیوندی میان مناسبت‌های مختلف و روش‌های گوناگون بازاریابی هستید. به عبارتی دیگر قصد دارید بازاریابی مناسبتی را با انواع بازاریابی ترکیب کنید. یکی از بهترین شیوه‌های بازاریابی در دنیای امروز، اس ام اس مارکتینگ و استفاده از پنل‌های پیامکی است. اگر شما هم به دنبال پنل پیامکی با بهترین ویژگی‌ها هستید، بهتر است اکانت خود را در مدیانا فعال کنید. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر درباره پنل‌های پیامکی مدیانا برای بازاریابی مناسبتی، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

4.7/5 - (4 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .