پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

نحوه فعالسازی و غیرفعالسازی اس ام اس بانک

18-mehr-نحوه-فعالسازی-و-غیرفعالسازی-اس-ام-اس-بانک

داشتن اس ام اس بانک برای اطلاع از موجودی حساب و همین طور نقل و انتقالات مالی روزمره، بسیار حائز اهمیت است. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی از مبلغ واریزی یا دریافتی وجوه خود مطلع شده و در ضمن آمار قطعی گردش حساب خود را داشته باشید. در این مطلب نحوه فعالسازی و غیرفعالسازی اس ام اس بانک را مرور خواهیم کرد تا ببینیم برای دریافت این سرویس خدمات، باید چه مراحلی طی شده و در صورت انصراف نیز چطور می توان آن را غیرفعال کرد. با ما همراه باشید.

فعالسازی اس ام اس بانک

اگر چه بسیاری از خدمات بانکی این روزها به شکل اینترنتی درآمده است و نیازی به مراجعه حضوری به محل بانک نیست؛ اما برای راه اندازی خدمت دریافت پیامک حساب از بانک، باید برای بار اول به بانک مربوطه مراجعه کرده و درخواست خود را در قالب پر کردن فرم مخصوص فعالسازی پیامک بانک، به متصدی باجه ارائه کنید. به این شکل این سرویس خدمات برای شما فعال شده و از آن پس، کلیه برداشت و واریزهای وجوه، واریز سود حساب، واریز جایزه و … به صورت پیامک به خط تلفنی که در فرم درخواست اعلام کرده‌اید، ارسال و اطلاع رسانی خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که برخی از بانک‌ها، در حال حاضر فعالسازی این خدمت را بدون مراجعه حضوری نیز میسر کرده و می‌توانید از طریق بانکداری الکترونیک، نسبت به درخواست فعالسازی پیامک حساب، اقدام کنید. به طور مثال بانک صادرات از جمله بانک‌هایی است که در بخش بانکداری الکترونیک، امکان درخواست دریافت پیامک حساب وجود دارد. به این شکل با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در بخش بانکداری الکترونیک، کافی است که گزینه sms banking را فعال نمایید.

غیرفعالسازی اس ام اس بانک

به دلایل مختلفی که از جمله آن‌ها، می‌تواند عدم استفاده از حساب باشد، ممکن است بخواهید دریافت پیامک از بانک خود را غیرفعال کنید. برای این منظور روش‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. به طور مثال شما می‌توانید از طریق اینترنت بانک، این سرویس خدمت بانکی را لغو کنید. به جز آن برخی از بانک‌ها روش‌های دیگری نیز پیش روی مشتریان خود قرار داده‌اند. به طور مثال در خصوص لغو این سرویس خدمت در بانک ملی، می‌توانید با ارسال عدد 1 به سرشماره ۱۰۰۰۶۴۱۴۰، نسبت به لغو دریافت اس ام اس حساب خود، اقدام کنید.

معرفی سامانه پیامکی مدیانا

در عصری زندگی می‌کنیم که ارتباطات بهینه و مهندسی شده، به عنوان نخستین راه افزایش فروش و همین طور تبدیل مخاطبان به مشتریان وفادار شناخته می‌شود. با توجه به ضرورت ارتباط با مشتریان و جذب توجه حداکثری آن‌ها، استفاده از ظرفیت‌های مختلف چون ارسال پیامک به دسته بندی مخاطبان و دریافت بازخوردهای متناسب، یک فرصت طلایی محسوب می‌شود. از این روی برای ارتقای وضعیت کسب و کار خود و همین طور برخورداری از فرصت ارتباط با مشتری به صورت بهینه، می‌توانید از پنل اس ام اس مدیانا با داشتن سرویس خدمات مختلف، بهره مند شوید. 

برای دریافت رایگان پنل اس ام اس، با پشتیبانی مدیانا تماس حاصل نموده و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

سخن پایانی

در بالا به معرفی نحوه فعالسازی و غیرفعالسازی اس ام اس بانک پرداختیم. شما چه تجربه‌ای در این خصوص دارید و پیش از این در کدام یک از بانک‌های دولتی یا خصوصی این سرویس خدمات را دریافت کرده و تا چه اندازه از آن رضایت داشتید؟ نظرات و تجربیات خود در این خصوص را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید.

2.9/5 - (34 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .