پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

هرآنچه باید درباره“خط ۳۰۰۰” اپراتور مگفا بدانید! 

18-mehr-هرآنچه-باید-درباره“خط-۳۰۰۰”-اپراتور-مگفا-بدانید!

به پیامک های دریافتی تلفنتان نگاهی بندازید و سر شماره های اس ام اس های تبلیغاتی موجود در تلفن خود را بررسی کنید. بیشتر این پیامک ها از چه سرشماره ای ارسال شده است؟ آیا می دانید تفاوت این خطوط در چیست؟ در مقاله ای جداگانه به انواع اپراتورهای پیامکی پرداختیم اما تصمیم داریم در این مقاله به صورت اختصاصی به اپراتور 3000 مگفا بپردازیم . اگر دوست دارید با این اپراتور بیشتر آشنا شوید با ما در این مقاله همراه باشید.  

اپراتور پیامکی چیست؟!

اگر هنوز با اپراتورهای پیامکی آشنایی ندارید و نمی دانید کارکرد آن ها چیست اجازه دهید تا پیش از پرداختن به اپراتور 3000 آن را به شما توضیح دهیم. 

وقتی تصمیم به اجرای بازاریابی، تبلیغات، اطلاع رسانی و… از طریق پیامک کرده اید باید بدانید که خطوط مختلفی برای ارسال پیامک در اختیار شما قرار می گیرد مانند خطوط تلفن های همراه شما توسط اپراتورهای مختلف ارائه می شوند. تمامی این سرشماره ها از طرف مخابرات به اپراتورهای مختلف اختصاص داده شده اند و ماهیت یکسان اما ویژگی های متفاوتی دارند که در صفحه خطوط پیامکی به ویژگی هر یک از  آن پرداخته ایم. 

اپراتور 3000 مگفا

مگفا که به آن خطوط 3000 هم می گویند یکی از اپراتورهای شناخته شده است که به سامانه های پیامکی مختلف خدمات ارسال و دریافت پیامک را ارائه می دهد.  

اپراتور 3000 جز یکی از بهترین و قدیمی‌ترین خطوط برای ارسال پیامک است که سال های زیادی است که در این زمینه فعالیت می کند. 

بخش پیامدهی یکی از ده ها فعالیتی است که اپراتور مگفا (مرکز گسترش و فناوری اطلاعات) انجام می دهد. خیلی از ادارات بزرگ، بانک‌ها و …  به دلیل کیفیت بالا و سرعت، خط 3000 را برای سامانه پیامکی خود انتخاب می کنند. 

واحد پيام‌دهی شرکت مگفا ارائه دهنده‌ی سرويس‌ها و راه‌حل‌های پيشرفته‌ی‌ پيام‌رسانی بر پايه‌ی فناوری پيام‌کوتاه است. این شرکت با داشتن برترين شاخص‌های جهانی و با تأمين بستری با امنيت بالا و همچنین با ارائه راه حل های متنوع در تلاش است تا بهترین خدمات را به کاربران خطوط 3000  خود ارائه دهد. 

این اپراتور با اتصال به مرکز پيام‌ کوتاه شرکت ارتباطات سيار،ایرانسل، و سایر اپراتورهای تلفن همراه ( حتی اپراتورهای خارجی از طریق پروتکل SMPP) خدمات باکیفیتی را در حوزه پیامک ارائه می دهد. 

اپراتور مگفا مناسب چه کسب و کارهایی است؟

همانطور که پیشتر به آن اشاره شد به دلیل کیفیت بالا، بسیار از سازمان های بزرگ و دولتی کشور مانند وزارت کشور، فرودگاه امام خمینی، بانک های مختلف مانند بانک مسکن، بسیاری از برندهای بزرگ مانند ایران خودرو از این اپراتور استفاده می کنند. 

اگر شما هم به دنبال یک خط با کیفیت می گردید خطوط 3000 مناسب کسب و کار شما است. 

مزایای اپراتور مگفا 

از مزایای اپراتور مگفا می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • قابلیت پرداش بیش از هزار اس ام اس در ثانیه 
  • سرعت ارسال بالا 
  • قیمت مناسب خطوط 
  • بازگشت خودکار هزینه پیامک های ارسال نشده 
  • امکان دریافت گزارش دقیق و به روزرسانی لحظه ای گزارش 

معایب اپراتور مگفا 

در کنار تمامی مزیت ها، اپراتور مگفا مانند سایر اپراتورها و سرویس های ارائه دهنده ی خدمات، دارای معایبی است. در اپراتور مگفا شما نمی توانید چهار رقم اول بعد از سرشماره 3000 را خودتان انتخاب کنید. سرشماره های مگفا به صورت 8 رقمی ارائه می شوند و در اپراتور مگفا خطوط 11 و 13 رقمی ارائه نمی شود. خط 6 رقمی تنها در موارد خاص و با قیمت بالاتر نسبت به سایر خطوط ارائه میشود. 

مدیانا سامانه پیامکی ارائه دهنده خطوط 3000

یکی از مهم ترین ویژگی های پنل اس ام اس مدیانا همکاری با تمامی اپراتور های پیامکی است که این ویژگی در صورت بروز مشکل از سوی اپراتور بسیار کاربردی است. مدیانا تنها سامانه پیامکی است که در صورت بروز هرگونه اختلال از سوی اپراتورهای به صورت خودکار خطوط را جایگزین می کند تا بازاریابی پیامکی شما بدون مشکل صورت بگیرد.  

برای اطلاع از قیمت خطوط 3000 یا خرید خطوط اختصاصی وارد صفحه خطوط پیامکی شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شما می توانید فرم مشاوره رایگان موجود در صفحه پنل اس ام اس را پر کنید تا مشاورین مدیانا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. 

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .