جشنواره پاییزی مدیانا، ویژه پنل های پیامکی
مهلت استفاده تا 30 مهر 

بازاریابی پیامکی چیست و چگونه است؟

بازاریابی پیامکی چیست ؟

بازاریابی پیامکی یا بازاریابی با اس ام اس و پنل‌های پیامکی روشی است که در آن فروشنده به‌طور مستقیم و از طریق پیامک به شماره تلفن مشتری با وی ارتباط برقرار می‌کند. این ارتباط با هدف مطلع کردن مخاطبان از محصولات، تخفیف‌ها، به‌روزرسانی‌ها و غیره صورت می‌گیرد.
هدف اصلی، ایجاد ارتباط نزدیک با مشتری است. در ادامه اشاره‌ای به انواع پیامک‌های کارآمد و میزان تأثیر آن‌ها خواهیم داشت. به مطالعه ادامه دهید تا هر آنچه مرتبط با افزایش فروش با پنل‌های پیامکی است را بدانید.

اس ام اس مارکتینگ

در مطلب مارکتینگ اتومیشن (Marketing Automation) به بازاریابی پیامکی (SMS Marketing)  به‌عنوان یکی از روش‌های بازاریابی با استفاده از تکنولوژی اشاره‌ای داشتیم. پیامک‌های تبلیغاتی به‌منظور ارسال اخبار، اعلام به‌روزرسانی‌ها، محصولات جدید یا حتی محتواهای آموزشی یا تخفیف‌ها صورت می‌گیرد. ارسال پیامک متناسب با نیاز مخاطب با زمان‌بندی دقیق انجام می‌شود.

از ویژگی‌های مثبت بازاریابی پیامکی، سهولت آن و هزینه کم نسبت به سود بازگشتی است. مزایا اتوماسیون بازاریابی خودکار کردن کاری که به انرژی و زمان شما نیاز دارد را عملی می‌کند.

انتخاب پنل پیامکی مناسب؛ فروش بیشتر و شناخته شده‌تر شدن برند شما را به دنبال دارد. پیامک‌های تبلیغاتی حاوی متنی هستند که کنترل کاملی روی تعداد کاراکترها، اطلاعات وارد شده، لینک یا برچسب‌های انتخابی در آن دارید. سیستم انتخابی شما می‌تواند به‌طور همزمان به هزاران نفر پیامک شخصی‌سازی شده (نه لزوماً شبیه به هم) ارسال کند.

بازاریابی پیامکی؛ پیامک تعاملی

پیامک

این پیامک‌ها شامل اطلاعات مورد نیاز کاربر مانند جزئیات محصول درخواستی و شیوه ارسال محصول است. این پیامک‌ها عموماً به خریداران قبلی که شماره آن‌ها در سامانه اتوماسیون ذخیره شده است، ارسال می‌شود. این شیوه به‌دلیل محدودیت در تعداد کاراکتر و عدم امکان استفاده از رسانه خلاقیت کمتری نسبت به ایمیل دارد. از سویی دیگر دسترسی خریدار به پیامک در هر زمان میسر است. هدف اصلی در بازاریابی پیامکی از نوع تعاملی، وفادار کردن مشتری به شماست.

پنل پیامکی مدیانا چه ارزش‌هایی به برند شما اضافه می‌کند؟

اس ام اس برخلاف ایمیل یا پیام‌های شبکه‌های اجتماعی به محض دریافت خوانده می‌شود. حدوداً در کمتر از 3 دقیقه روی آنها کلیک می‌شود. پنل پیامکی حرفه‌ای مدیانا، حاوی محتوای نوشتاری جذاب و متناسب با نیاز دقیق مخاطب است. این محتوا نرخ تعامل و فروش شما را تا درصد قابل توجهی بالا می‌برد. پیامک‌های تبلیغاتی حرفه‌ای این حس را به مشتریان شما القا می‌کنند که ارائه خدماتتان طبق نیاز و سلیقه منحصربه‌فرد هر یک از آنهاست.

پنل پیامکی مدیانا با قابلیت‌های پیشرفته شما را در راه بازایابی اتوماسیون یاری می‌کند. پنل‌های پیامکی با تعداد اس ام اس‌های متفاوت، متناسب با بودجه شما وجود دارد. ما در مدیانا مخاطب هدف شما را برحسب جنسیت، سن، شغل، منطقه سکونت یا حتی کدپستی تفکیک می‌کنیم. در مرحله بعد با شناخت نیازها و علایق مشتریان متحوای مناسب جهت ورود به کمپین ها را فراهم می‌کنیم.

بازاریابی پیامکی: کمپین‌های تبلیغاتی

 

کمپین‌های این چنینی به تنهایی یا به‌صورت مکمل در کنار ایمیل‌ها ارسال می‌شوند. ویژگی متمایزکننده بازاریابی اتوماسیون با پیامک این است که طبق برنامه زمانی خاص و اعلان‌های ویژه ارسال می‌شوند؛ مثلاً دو تا سه روز در هفته، در تعطیلات یا مناسبت‌های خاص مثل روز مادر، ولنتاین یا حتی روز تولد.
پنل‌های پیامکی شارژ شدن محصولات پرطرفدار را به اطلاع خریداران می‌رسانند. میزان اثرگذاری، بهبود ارتباط با مشتریان، تجربه خرید متفاوت و وفادار کردن مشتری رابطه مستقیمی با پنل انتخابی شما دارد. شخصی‌سازی پیامک‌ها، ارسال به موقع و برچسب‌های متناسب مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.

محتوای پیامک، کلید اصلی جذب مشتری است

مدیانا با در نظر گرفتن اطلاعات زیر درباره کسب و کار شما، محتوای موردنیاز شما را به جامعه هدف مورد نیازتان ارسال می‌کند:

  • نوع پیامک ارسالی: تبلیغاتی یا تعاملی
  • گروه انتخابی: براساس سن، جنسیت، شغل و حتی رشته تحصیلی
  • شخصی‌سازی: محتوای سیال و متفاوت برحسب ارزش‌های مشتری
  • زمان‌بندی: ارسال پیامک به محض انتخاب محتوا یا موکول کردن به زمانی دقیق
  • ارزیابی نتیجه بعد از ارسال پیامک‌ها: همراهی متخصصان با شما برای ارزیابی نتایج حاصل شده

برای راه اندازی بازاریابی پیامکی برای کسب و کارتان وبلاگ راهنمای بازاریابی پیامکی را مطالعه کنید.

حفظ آسودگی مشتری

 

افزایش نرخ تعامل از اهداف بازاریابی است. این امر با حفظ آسودگی مشتری صورت می‌گیرد. بازاریابی پیامکی علاوه بر کاهش هزینه‌های کسب و کار شما، سهولت مشتریان را هم به همراه دارد.

  1. نیاز به دانلود هیچ اپلیکیشنی نیست؛ تمام تلفن‌های همراه چه هوشمند و چه غیرهوشمند امکان دریافت و ارسال پیامک را دارند. این امر دسترسی به مشتریان احتمالی را بیشتر می‌کند.
  2. دسترسی راحت: پیامک‌ها  در آن واحد دیده می‌شوند. بدون باز کردن صفحه نمایش یا وصل شدن به اینترنت یا حتی خارج شدن از برنامه‌ای به برنامه دیگر!
  3. مشتری بدون تماس با فروشنده و در اختیار گذاشتن نیازهایش از جدیدترین محصولات باخبر می‌شود. این امر از طریق داده‌های دریافتی و فعالیت‌های فرد در صفحات وب و شبکه‌های مجازی در اختیار فروشنده قرار می‌گیرد.

کلام آخر

برای هر شخص امکان ارسال و دریافت پیامک با تلفن همراه، در هر زمان و مکانی بر هیچ کس پوشیده نیست. با محتوای تبلیغاتی کارآمد و انتخاب مشتریان مورد نظر، از بازاریابی پیامکی بهترین نتیجه را کسب می‌کنید. برای بهبود ارتباط با مشتریان و افزایش فروش، سیستم تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنید.

مجموعه مدیانا با مشاوره شبانه روزی و منتورینگ دائم شما را در رسیدن به اهداف کسب و کارتان یاری می‌کند. زمان را از دست ندهید و همین حالا راهنمایی لازم را از متخصصان ما بگیرید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت ورود پنل‌ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پنل اصلی

امکان ارسال‌های متنوع‌تری خواهید داشت.

پنل جدید (نسخه آزمایشی)

تجربه کاربری بهتری خواهید داشت.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .